Hej.
Ville som ny bruger lige hører om der skulle være nogle kloge hoveder herinde der måske kunne hjælpe mig?
Er den lykkelige ejer af en 406 Ts6 som fik skiftet forrude her for godt et år siden, talte med Peugeot om det var muligt at få den nye type forrude i da den der sad i blot var den alm grøntonede, fik så at vide at det var der ikke nogle problemer i, dagen kom hvor ruden skulle skiftes, senere samme dag bliver der så ringet til mig og sagt der er lidt forskel på hullet hvor regnsensoren sidder, spørg så om den kan sidde der alligevel, ja det mente de ikke var noget problem, nå henter så bilen senere, var så ikke færdig til aftalt tid, men færdig blev den, drøner ud i den for at komme på arbejde en halv time for sent, opdager så at min regnsensor ligger på sædet og ikke er monteret, køre tilbage og spørg hvad det går ud på?? Får så at vide den ikke kan sidde på den nye rude, jamen hvad så? Nå køber så en ny regnsensor for så at finde ud af den ikke kan bruges, da der er et andet stik på med en ledning mere, mit spørgsmål er så, ved nogen om man kan få den nye type sensor til at virke på min bil som er fra før com 2000 så vidt jeg forstår, eller skal jeg ofre en ny rude igen?