Forfatter Emne: Tågelygter  (Læst 2039 gange)

Reykdalh

  • Gæst
Tågelygter
« Dato: 16. Marts 2015, 11:02 »
Jeg vil gerne have tågelys foran på min 406 - 1998. Der er forberedt til det, tror jeg. Der sidder et stik i højre side bag spoiler. Hvad skal jeg bruge udover lygter ? Relæ ? Og hvor skal det sidde ? Jeg har kun symbol for tågebaglys på kontaktarmen - kan det kobles sammen - eller skal jeg have en ny arm ?
« Senest Redigeret: 16. Marts 2015, 11:03 af Reykdalh »

peupartner

  • Gæst
RE: Tågelygter
« Svar #1 Dato: 16. Marts 2015, 12:42 »
Jeg fik sidste år efter monteret tåge lygter på min Partner  af min faste mekaniker . Jeg tog fat i Peugeot Tåstrup hvor bilen er købt . Han fandt et efter monterings sæt med lygter , lygte holdere , kabel sæt , vejledning . hvis jeg husker rigtigt var prisen vist lidt over 2000.- med moms . Krom randene ligegodt 1000.- de kunne ikke findes på Ebay , da bilen var for ny . Kunne kun finde til gammel model . jeg havde kun den hårde vej hos Peugeot .
Da mekaniker havde taget plast kofanger af , var der i venstre side et løst hængende stik til tågelygter , hvor han tilsluttede kabel fra lygterne . Hul skåret i plast kofanger , vær omhyggelig med at til passe hul godt . Der skal programmeres i sikrings boksen , at der er monteret lygter . kan sikkert gøres med PP2000 .  Min Partner var for beredt til dem i kontakt armen og lampe i instrument bræt . Jeg skulle ikke sætte relæ eller andet . "bare montere og sætte de 2 stik sammen og så "lige " have en til at åbne for dem  sikrings boksen . DET KAN SELVFØLGELIG VÆRE ANDERLEDES PÅ DIN . Der er sikkert nogle garvet Peugeot ejere , her der ved lige hvordan . Men sådan var det til min

Reykdalh

  • Gæst
RE: Tågelygter
« Svar #2 Dato: 17. Marts 2015, 11:14 »
Tak for svaret ! Der er huller i spoiler, sidder bare et par dæksler der er lige til at pille af.