Forfatter Emne: partner 1,6 hdi x line 2006 ladelampe lyser perioisk troer defekt bateri  (Læst 1236 gange)

mlm

  • Gæst
hej min ladelampe er begyndt at lyse perioisk kommer med 3bip og lyser ,den slukkes når jeg satte lys på potisions lys og kørte en stykke tid.virker som om den ikke lader eller at batteriet er faldet sammen , for da jeg skulle starte den virkede den lidt træg i start.da jeg kom hjem her i aften satte jeg lader på , den gik på med fuld ladestyrke, ca 10 amp + og har gjort det i ca 3 timer ude at falde i ladestyrke, kan batteriet værer faldet sammen.
mvh mlm

mlm

  • Gæst
Citér
mlm skrev:
hej min ladelampe er begyndt at lyse perioisk kommer med 3bip og lyser ,den slukkes når jeg satte lys på potisions lys og kørte en stykke tid.virker som om den ikke lader eller at batteriet er faldet sammen , for da jeg skulle starte den virkede den lidt træg i start.da jeg kom hjem her i aften satte jeg lader på , den gik på med fuld ladestyrke, ca 10 amp + og har gjort det i ca 3 timer ude at falde i ladestyrke, kan batteriet værer faldet sammen.eller defekt generator/realæ

mvh mlm

Ole S

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.609
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Ja det kan det sagtens, symptomer lyder som et defekt batteri, eller en defekt generator.
Mvh Ole
Peugeot 307 1.6 2002