Forfatter Emne: 208 facelife Apple CarPlay  (Læst 4154 gange)

Bubbipapa

  • Gæst
208 facelife Apple CarPlay
« Dato: 09. November 2015, 21:50 »
Hej, tænkte at der måske var en Peugeot mekaniker herinde, der kunne svare på hvis og hvornår, der kommer en opdatering så vi med den nye faceliftet 208 allure får CarPlay.

Har opfattet fra udenlandske forums og diverse presse meddelelser fra Peugeot at CarPlay vil virke fra november...

Det andre siger og som Peugeot skulle have fortalt i Geneve, er at der vil komme en firmware opdatering der får CarPlay til at virke i den nye faceliftet 208 allure.

Men så læser jeg på Peugeot Danmarks facebookside, at de svarer en kunde der efterspørger CarPlay til hans 2012 allure, at det kun gælder biler produceret efter. november 2015

Se nu er forvirringen jo total, og må sige at hvis det sidste er korrekt, er det pænt nederen at have købt bilen i oktober.

Mvh.
Bo

Morten K

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 97
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Hovedgård
RE: 208 facelife Apple CarPlay
« Svar #1 Dato: 09. November 2015, 22:18 »
Orh lækkert ellers .....

Ved du noget om det også gælder 308 modellen ?
Peugeot 308 SW allure årg. 2015
1,2 e-thp EAT6 // grå artense
140hk/230nm

Bubbipapa

  • Gæst
RE: 208 facelife Apple CarPlay
« Svar #2 Dato: 09. November 2015, 22:40 »
Det skulle vidst kun gælde 108 og faceliftet 208

Men, ved joniske endnu om vi får det eller ej

Douglas24

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 8
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: 208 facelife Apple CarPlay
« Svar #3 Dato: 02. Februar 2016, 00:36 »
Selv hvis I ikke får Carplay, så synes jeg ikke I går glip af en masse. Nu har jeg selv Carplay i bilen, og må konstatere at det er STÆRKT overvurderet. Bevares, det er da fint nok at din radio nu ligner en startskærm fra en iPhone, men jeg oplever ufattelig mange gange, at der er problemer i forbindelsen mellem radioen og telefonen. Ofte så fryser skærmen, og nogle gange så skifter den sang uden du rører radioen, og ingen af delene er indtil videre blevet løst i forbindelse med softwareopdateringer. Jo, jeg kan da godt se det er smart osv., men det eneste som Carplay kan som Peugeot's egen radio ikke kan, er at læse sms'er op for dig... Så synes det er stærkt overvurderet, der er jeg godt nok blevet skuffet.