Forfatter Emne: Problemer med display i Peugeot 407  (Læst 2711 gange)

arenholt

  • Gæst
Problemer med display i Peugeot 407
« Dato: 12. Februar 2016, 19:54 »
Hej

Jeg har skiftet mit display i min 407'er. Det var tidligere orange nu er det blevet gult i det nye. Jeg har købt det brugt på og det virker fint, sålæng jeg ikke tænder positions eller nærlys for så går lyset ud i displayet. Lidt upraktisk når det normaltvis er mørkt når man kører med nærlys, men så kan man ikke se displayet. Er der nogle af jer, der ved om displayet kan omgrammeres til en ældre sw version som passer med det display som jeg havde. Alternativt ved hvor man kan bestille et nyt display til fornuftige penge?

Dbh.
Keld
Glad ejer af 407 sw

arenholt

  • Gæst
RE: Problemer med display i 407er
« Svar #1 Dato: 12. Februar 2016, 19:54 »
Citér
arenholt skrev:
Hej

Jeg har skiftet mit display i min 407'er. Det var tidligere orange nu er det blevet gult i det nye. Jeg har købt det brugt på og det virker fint, sålæng jeg ikke tænder positions eller nærlys for så går lyset ud i displayet. Lidt upraktisk når det normaltvis er mørkt når man kører med nærlys, men så kan man ikke se displayet. Er der nogle af jer, der ved om displayet kan omgrammeres til en ældre sw version som passer med det display som jeg havde. Alternativt ved hvor man kan bestille et nyt display til fornuftige penge?

Dbh.
Keld
Glad ejer af 407 sw

308GTI

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 119
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Problemer med display i Peugeot 407
« Svar #2 Dato: 15. Februar 2016, 21:45 »
Ved ikke om det er muligt at programmere et nuværende display, havde selv et død display og tænkte at programmere det selv vha en PP2000 men Peugeot fortalte det skulle kodes via fabrikken da det er tilpasset bilen.
Købte et nyt forprogrammeret til bilen på den engelske Peugeot klubs side, han skulle bruge bilens vin nummer og kunne programmere det , betalte via paypal og havde det 3 dage efter,
http://www.peugeotforums.com/forums/sale-20/multifunction-lcd-display-peugeot-407-rd4-23977/index13.html#post1112634

pug407aut

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.658
  • Karma: +2/-0
    • Vis profil
  • By: Aalborg
RE: Problemer med display i Peugeot 407
« Svar #3 Dato: 16. Februar 2016, 12:20 »
de kan programeres med PP2000 uden problemer nyt som gammelt
Nu Peugeot 407 SW 2,0 xt hdi fra 05 med automatgear, 700.000 km
og alt i udstyr (AKA Fr. let på tå)
Før Peugeot 406 2,0 st med automatgear
Første køretøj en Renault 19 Chamade 1.4 GTS
Kan være behjælpelig med fejludlæsnin, aktivering af funktioner
Diagbox, PP2000, L

Jack M

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 978
  • Karma: +0/-1
    • Vis profil
RE: Problemer med display i Peugeot 407
« Svar #4 Dato: 16. Februar 2016, 16:24 »
pug407aut,, hvis hans bil ikke kan tilgås via pp2000 kan man vel også på Diagbox ?
Peugeot 407 1,6HDI 8/2007
Kan skaffe udstyr og hjælpe med:
 - Fejludlæsning, nulstilling mv.
 - Dækskifte og afbalacering fra 12” til 26”.
 - Bundkar modificering i 1,6HDI
 - Service.
 - Reservedele til fornuftig pris.
 - Reparationer eller andet, spørg :)

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Problemer med display i Peugeot 407
« Svar #5 Dato: 21. Februar 2016, 23:31 »
Citér
arenholt skrev:
Hej

Jeg har skiftet mit display i min 407'er. Det var tidligere orange nu er det blevet gult i det nye. Jeg har købt det brugt på og det virker fint, sålæng jeg ikke tænder positions eller nærlys for så går lyset ud i displayet. Lidt upraktisk når det normaltvis er mørkt når man kører med nærlys, men så kan man ikke se displayet. Er der nogle af jer, der ved om displayet kan omgrammeres til en ældre sw version som passer med det display som jeg havde. Alternativt ved hvor man kan bestille et nyt display til fornuftige penge?

Dbh.
Keld
Glad ejer af 407 sw

Den orange farve kommer fra belysningen som de 3 pærer lyser igennem   , tror du ikke bare den er ændret i  positiv og negativ  skrift   den ene er teksten orange og den anden er den sort  og baggrunden skifter så modsat    det kan ændres under teleindkodning med Diagbox