Ved godt dette er en halvgammel tråd, men ligger nogen inde med diagram over de 3 stikforbindelser for sædevarme-modulet under sædet?
Jeg forsøger at koble modul og regulérbare knapper fra min 407s gamle sæder, til sædevarmen i min kones 206+, hvor sædevarmen kun er on/off og fælles for begge sæder.
Dvs. jeg får altid ristet r...., fordi min kone har det tændt hele tiden.
Jeg har regnet ud, at ud af de 3 forbindelser (hvid, grøn/gul, orange) er hvid + til lys i knappen, grøn/gul er stel - så kommer der lys. Jeg antager så, at Orange er plus til varmen.
Forsyning til sædevarme i 206+'eren er kun grøn/gul og orange (men der er heller ikke nogen knap i sæderne, som skal kunne lyse).
Stikket til varme i ryggen er kun 2 forbindelser, så dér kan man vel ikke gøre det forkert.
Stikket til sædet er 4 forbindelser, og jeg har en teori om, at de 2 midterste er en sensor/kontakt, som "mærker" om der sidder nogen i sædet - til brug ved både sædevarme og sele-alarmen? Jeg ved ikke, om konens bil overhovedet har den sensor - jeg mener ikke, den brokker sig over andet end førerens sele. Min kan bringes til at brokke sig over passagér-selen ved at presse en hånd ned i passagersædet, så der er helt sikkert en sensor dér.
/Klaus