Forfatter Emne: stik ved dørhøjtaler - kan de købes?  (Læst 4635 gange)

gazgeben

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 36
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
stik ved dørhøjtaler - kan de købes?
« Dato: 07. Marts 2013, 08:29 »
Jeg er ved at skifte mine dørhøjtalere ud med nogle andre. Hertil kunne jeg godt bruge nogle stik mangen til dem som sidder på de originale. Kan de fåes ved peugoet eller skal jeg til en hugger og klippe dem af et par originale højtalere?

Kald det bare for en halvskidt løsning - tynde ledninger m.m men det er nu den vej jeg vil først. Senere bliver det måske mere omfattende ;)
Gazgeben - 307sw 2,0HDI(136) og 207 s16

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: stik ved dørhøjtaler - kan de købes?
« Svar #1 Dato: 07. Marts 2013, 17:51 »
Citér
gazgeben skrev:
Jeg er ved at skifte mine dørhøjtalere ud med nogle andre. Hertil kunne jeg godt bruge nogle stik mangen til dem som sidder på de originale. Kan de fåes ved peugoet eller skal jeg til en hugger og klippe dem af et par originale højtalere?

Kald det bare for en halvskidt løsning - tynde ledninger m.m men det er nu den vej jeg vil først. Senere bliver det måske mere omfattende ;)


Der er jo de originale stik på ledningen som passer på de originale højtalere   ,  uorignale højtt. har normalt bare 2 spadestik  et bredt og et smalt   ,  er det mellemkabel imellem der og de originale stik du vil ha ?

midph

  • Gæst
RE: stik ved dørhøjtaler - kan de købes?
« Svar #2 Dato: 07. Marts 2013, 20:28 »
Citér
KHJ skrev:
Citér
gazgeben skrev:
Jeg er ved at skifte mine dørhøjtalere ud med nogle andre. Hertil kunne jeg godt bruge nogle stik mangen til dem som sidder på de originale. Kan de fåes ved peugoet eller skal jeg til en hugger og klippe dem af et par originale højtalere?

Kald det bare for en halvskidt løsning - tynde ledninger m.m men det er nu den vej jeg vil først. Senere bliver det måske mere omfattende ;)


Der er jo de originale stik på ledningen som passer på de originale højtalere   ,  uorignale højtt. har normalt bare 2 spadestik  et bredt og et smalt   ,  er det mellemkabel imellem der og de originale stik du vil ha ?

.. jeg tro han mener,om han kan købe de originale stik i løsdele hos Peugeot ,så han kan sætte/lodde dem på de uoriginale højtalere,så de passer på ledningerne med de originale stik i dørene..så han ikke behøver at klippe dem af/ødelægge de originale højtalere,som han vil gemme dem til han måske skal sælge bilen..eller sælge dem for sig selv eller noget i den stil ..lidt rodet forklaring:D:D:D
« Senest Redigeret: 07. Marts 2013, 20:30 af midph »

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: stik ved dørhøjtaler - kan de købes?
« Svar #3 Dato: 07. Marts 2013, 21:41 »
Jo de kan købes færdige   , der er et hunstik der passer på det originale højtalerstik  og så har det 2 løse ledninger med kabelsko til at sætte på  højtalerne

gazgeben

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 36
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: stik ved dørhøjtaler - kan de købes?
« Svar #4 Dato: 07. Marts 2013, 22:15 »
Citér
KHJ skrev:
Jo de kan købes færdige   , der er et hunstik der passer på det originale højtalerstik  og så har det 2 løse ledninger med kabelsko til at sætte på  højtalerne


Dem må jeg få et par sæt af så jeg kan få det gjort færdig :)
Gazgeben - 307sw 2,0HDI(136) og 207 s16

bumle8700

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 5
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: stik ved dørhøjtaler - kan de købes?
« Svar #5 Dato: 20. September 2016, 12:22 »
ved at bergs.dk har dem

Peugeot 106 Rally 1.6 8v 120 HK
Peugeot 207 1.6 HDI 90 HK

Thomas 307 SW

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Køge
RE: stik ved dørhøjtaler - kan de købes?
« Svar #6 Dato: 25. September 2016, 08:02 »
Peugeot sælger dem osse og prisen er ok.
Mvh. Thomas Trydal, formand PCDK.
Nu med 308 SW GT THP 175 2008.

superpjok

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.056
  • Karma: +4/-2
    • Vis profil
  • By: Klovborg
RE: stik ved dørhøjtaler - kan de købes?
« Svar #7 Dato: 25. September 2016, 10:35 »
Hej!
 Håber at spørger har fået løst problemet, da tråden er 3 1/5 år gammel :D
mvh
C-Max 2.0 tdci (Peugeot) 2010
RIP: Mondeo 2.0 TDCI (Peugeot) 2004
Peugeot 206 1.6 2002
RIP: 306 Roland Garros 1,8 1999
RIP: 406 Break 2,0 HDI 2001
RIP: 406 Break 2,0 HDI 1999
PP 2000/Diagbox
Favoritværksted: Hjemme