Forfatter Emne: Min peugeot 207 hdi, ingen trækkraft + andre fejlmeddelelser. Hjælp!  (Læst 1804 gange)

Ambs

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 3
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Hej

I dag skete der et eller andet med min peugeot 207 1.6 hdi 90HK. 306000 km. 2007.
Jeg var kørende fra Jylland til Sjælland og efter ca. 200 km. Lagde jeg pludselig mærke til at den et par gange, meget kort, mistede pusten mens jeg kørte, men det er kun i en splitsekund så jeg slog det hen, men efter yderligere 20 min. Kørsel mistede den pusten fuldstændig. Den kan godt køre, men der er ikke noget Kraft, og jeg kan trykke speederen i bund i alle gear uden at der sker det store. Derudover skriver den anti pollution fault, motor lampen lyser, esp lampen lyser, den skriver fejl med esp og asd(mener jeg) og der er ikke strøm i cigar tænderen. Hvis jeg slukker bilen slukker esp lampen, men begynder at lyse igen efter et par minutter.
Er der nogen dar kunne have en ide om hvad er kan være galt, det virker som om den bare begyndte at fejle alt den kan fejle på én gang!

Mvh, André :(
« Senest Redigeret: 06. Juli 2017, 22:08 af Ambs »

Jack M

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 978
  • Karma: +0/-1
    • Vis profil
Du bliver nød til at få den udlæst ;)
Peugeot 407 1,6HDI 8/2007
Kan skaffe udstyr og hjælpe med:
 - Fejludlæsning, nulstilling mv.
 - Dækskifte og afbalacering fra 12” til 26”.
 - Bundkar modificering i 1,6HDI
 - Service.
 - Reservedele til fornuftig pris.
 - Reparationer eller andet, spørg :)

Ambs

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 3
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Tak. Det er desværre turboen der er død. Sker der noget ved at køre videre med en død turbo? Jeg kan ikke beslutte mig til om jeg gider at ofre pengene på at få det fixet.

Mvh, André