Forfatter Emne: ESP/ASR og peugeot er rådvilde.  (Læst 5838 gange)

Archie

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 10
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: ESP/ASR og peugeot er rådvilde.
« Svar #15 Dato: 21. September 2016, 16:51 »
Citér
mikhan skrev:
Citér
Archie skrev:
Kender i det med at.. Jeg ved ikke hvordan jeg skal få startet den her, så jeg kan lige så godt sige det lige ud.
Jeg har rodet med bilen hele dagen. Batteriet er blevet pillet af, stelforbindelser er kørt igennem igen og igen og alt virker normalt. BSI har været ude, og i, og ude igen. Der er intet vand at spore, ingen nævneværdig ir og alle forbindelser virker solide. Men intet har virket. Ikke før nu.
Af ren frustration gav jeg op og koblede igen batteriet på og nu, uden at jeg har ændret noget siden sidst, VIRKER LORTET! Jeg har arbejdet på den spand i en måned og skiftet dele for 3000 kr uden at noget har virket, men nu virker det! Den bliver synet i morgen og så skal den fyres af. Jeg tør simpelthen ikke ha en bil der opfører sig så mærkeligt.

I har været fantastisk hjælpsomme! Det skal i have tak for!


Du skal nok ikke sætte den til salg HÈR ;) ;) Men dejligt at "lortet" nu virker..


Jeg har en lokal forhandler med en meget generende køber, han kan få lov til at overtage problemerne. ;) Det er ellers en fin lille bil, men jeg har kun haft den siden maj og det er en rigtig mandagsbil indtil videre. :D

mikhan

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.253
  • Karma: +6/-1
    • Vis profil
RE: ESP/ASR og peugeot er rådvilde.
« Svar #16 Dato: 21. September 2016, 16:56 »
Og nu med det stelnummer.. Et 8 tal der skulle være et nul..
Så giver det mening. CITAT:

"Jeg har lagt mærke til at de, for at få forbindelse til bilen, fortæller planet at de sidder ved en anden bil end den aktuelle. Jeg ved ikke hvad det betyder."

Det ved du nu ;)
« Senest Redigeret: 21. September 2016, 16:57 af mikhan »
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 360.000 km. Nu skrottet.

Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001  ca. 252.000 km.. Kun til stumper nu.
 

Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 ( NU med rev C V.9.68) Skal du have en udlæsning så, send en MAIL.

Flash fra rev B til C online

Archie

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 10
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: ESP/ASR og peugeot er rådvilde.
« Svar #17 Dato: 21. September 2016, 16:58 »
Citér
mikhan skrev:
Og nu med det stelnummer.. Et 8 tal der skulle være et nul..
Så giver det mening. CITAT:

"Jeg har lagt mærke til at de, for at få forbindelse til bilen, fortæller planet at de sidder ved en anden bil end den aktuelle. Jeg ved ikke hvad det betyder."

Det ved du nu ;)


Jeg har jo ikke givet dem nogen informationer når den har været på værksted. Der har de helt selv trukket al info, så den vil jeg ikke tage ansvaret for. :D