Forfatter Emne: blæser/ventilator til mit varmeaparat Peugeot 406 stationcar 1998  (Læst 2463 gange)

Bygningsmaler

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 8
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Min blæser/ventilator til mit varme aparat i kabinen holdt pludseligt op med at virke,jeg ved ikke hvad nr.sikring den hører til og om det er de sikringer i motorrummet,eller om det er en af de sikringer der sidder i kabinen,jeg kunne godt tænke mig at vide hvad nr, sikring den har selv om jeg syntes ikke at jeg kan se at der er nogen af dem der er sprunget,hvis det så ikke er sikringen hvad kan der så være galt,vil blive meget glad hvis der er nogle der kan hjælpe mig med svaret på dette,da det er den årstid hvor man har mest brug for blæseren/ventilator da ruderne dukker til ,hvis man da ikke åbner vinduerne ,men så er det jo skide koldt ,så man skal have hansker og overlevelses dragt på. smiley

Ole S

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.609
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Bygningsmaler, du behøver kun at slå dit spørgsmål op ET sted, folk skal nok se det.
Mvh Ole
Peugeot 307 1.6 2002

pug407aut

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.658
  • Karma: +2/-0
    • Vis profil
  • By: Aalborg
Prøv at give blæseren et dask, du finder den nede ved føderen i højre side af bilen
Nu Peugeot 407 SW 2,0 xt hdi fra 05 med automatgear, 700.000 km
og alt i udstyr (AKA Fr. let på tå)
Før Peugeot 406 2,0 st med automatgear
Første køretøj en Renault 19 Chamade 1.4 GTS
Kan være behjælpelig med fejludlæsnin, aktivering af funktioner
Diagbox, PP2000, L

Bygningsmaler

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 8
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Hej pug407aut,
tak for svaret,men jeg er ikke rigtig klar over hvad du mener med at den sidder i  højre side nede ved føderen,det kan godt være at jeg er dum men jeg fatter det ikke,men du må meget gerne komme med en forklaring til mig :)

Bygningsmaler

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 8
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Hej pug407aut,
tak for svaret,men jeg er ikke rigtig klar over hvad du mener med at den sidder i  højre side nede ved føderen,det kan godt være at jeg er dum men jeg fatter det ikke,men du må meget gerne komme med en forklaring til mig :)

Ole S

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.609
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Tror der menes fødder, altså ned på maven og kig op under instrumentbordet i passagersiden.
Mvh Ole
Peugeot 307 1.6 2002

Bygningsmaler

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 8
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Ok ole og pug407aut
tak for svaret,men jeg har prøvet det virkede ikke.