Forfatter Emne: 307 20HDI (90hk) kan pludselig ik starte  (Læst 1117 gange)

Tytte

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 1
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
307 20HDI (90hk) kan pludselig ik starte
« Dato: 27. Februar 2017, 14:28 »
Min 307 20HDI (90hk) fra 10/2002 er begyndt at skabe sig ret kraftigt. Den har kørt 406.000km. For en måned siden var jeg på vej ned af motorvejen, kørte af på en tank og handlede. Da jeg kommet ud igen vil bilen ikke starte. Alt virker, el vinduer, viskerer, radio osv og ingen fejl lamper lyser. Den kører også starter rundt men det er som om der ikke bliver presset diesel frem. Jeg roder rundt ude i motoren og forsøger og se om der skulle være nogle synlige skader, men intet. Snakker med en mekker jeg kender, som foreslår at rive polen af batteriet, og lade computeren reset. Får det hele koblet på igen og bilen springer i gang som intet var hændt i 2 forsøg, og kører der ud af som altid. For en uge siden vil den igen ikke, dog kan jeg ikke få den til at til at starte ved batteri tricket denne gang. Peugeot får den ude, udmåler en fejl på den, og da de sletter den, springer den igang igen, og kører som altid. I dag har den så for 3. gang lavet tricket, uden batteri tricket virker. Peugeot er stadig på bar bund med den fejl kode. Så tænkte om der er nogle her inde der har oplevet noget lignende????

Jack M

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 978
  • Karma: +0/-1
    • Vis profil
RE: 307 20HDI (90hk) kan pludselig ik starte
« Svar #1 Dato: 27. Februar 2017, 17:19 »
Hvad er fejlkoden ?
Peugeot 407 1,6HDI 8/2007
Kan skaffe udstyr og hjælpe med:
 - Fejludlæsning, nulstilling mv.
 - Dækskifte og afbalacering fra 12” til 26”.
 - Bundkar modificering i 1,6HDI
 - Service.
 - Reservedele til fornuftig pris.
 - Reparationer eller andet, spørg :)