Forfatter Emne: Lydproblemer i 308 GT (2016)  (Læst 1601 gange)

Spookie

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 2
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Lydproblemer i 308 GT (2016)
« Dato: 12. Marts 2017, 21:40 »
Hej..

Jeg har en fin 308 GT SW, som jeg er rigtig glad for.. Problemet med den er, at når jeg hører musik via bluetooth eller AUX (lydkabel) så opfører lyden sig meget underligt.. Den går "op og ned" i lyden ved bestemte toner.. Ikke sådan pga for meget bas, men .. Det er svært at forklare, hvordan den gør, men det lyder skrækkeligt.. Der er ingenting, når jeg hører radio...

Jeg ved, at i GT'eren sidder der en forstærker i bagagerummet, og jeg mener ikke, at der gør det i de andre udstyrs modeller.. Min forhandler har haft den inde 3-4 gange efterhånden og gjort en masse, uden at det har hjulpet .. Desuden havde de en anden GT'er som gjorde præcis det samme, og importøren/frankrig siger, at det er sådan produktet er.... Det vil jeg bare ikke affinde mig med på en bil til 500.000 ... Min mors Seat Mii spiller bedre via bluetooth......


Er der andre, der har oplevet dette, eller vil prøve at lytte godt efter - kun med GT modellen, tror jeg.. Især sangen "Geordi" med Junkyard Drive er helt tosset ...

Tror I, at det ville hjælpe at forsøge, at koble den forstærker fra? Har lidt på fornemmelsen, at den har noget at gøre med den (usmagelige) sport lyd bilen har via højtalere.. Jeg prøvede idag at tage begge stik (og hver for sig) af den - og lyden fra anlægget forsvandt totalt.. Jeg er virkelig i vildrede, da jeg elsker ordentlig lyd og højt musik ;)
Peugeot 308 GT SW
2.0 blueHDI 180 - EAT6
Magnetic Blue.