Forfatter Emne: Anlæg 208 activ  (Læst 2320 gange)

Prask

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 1
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Anlæg 208 activ
« Dato: 30. Maj 2017, 12:01 »
Har købt en sådan fra 2016. Savner dog Apple CarPlay/ mirror link. Har fundet en ny enhed på nettet. Mit spørgsmål går så på om jeg kan udskifte den eksisterende smeg enhed med en ny smeg+iv2 enhed der understøtter mirrorlink og CarPlay. Peugeot Danmark kan ikke umiddelbart svare på det

al-j

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 23
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Anlæg 208 activ
« Svar #1 Dato: 13. Juni 2017, 05:36 »
Følger lige med her, hvis der kommer svar :)

SS

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 1
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Anlæg 208 activ
« Svar #2 Dato: 22. Juni 2017, 11:31 »
Hej, jeg har købt en 208 Envy i januar 208 og spurgte til MirrorLink allerede inden jeg kørte den ud af forhandleren, hvortil de sagde at det ikke virkede endnu - i dag spurgte jeg igen i forbindelse med 50.000-service, fordi de nye modeller har det og de er 40.000 kr. billigere end hvad jeg gav for halvandet år siden.

På Peugeot hjemmesiden (http://www.peugeot.co.uk/peugeot-mirror-screen/) står der "any 208", hvor jeg i dag fik at vide at jeg har en 2015-model, selv om den er indregistreret 26.01.2016.

Jeg synes at det er falsk markedsføring fordi jeg har en brochure fra januar 2016, da jeg købte bilen hvor der reklameres for Apple CarPlay og MirrorLink og nu siger de at min bil slet ikke kan få det - dengang fik jeg at vide at det ikke var "klar endnu og at det ville kunne fås i forbindelse med en fremtidig service". Jeg klager, men vil lige høre jeres mening først.

På forhånd mange tak.