Forfatter Emne: bilen går i stå.  (Læst 1583 gange)

Kenneth68

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 79
  • Karma: +0/-1
    • Vis profil
bilen går i stå.
« Dato: 28. Maj 2017, 18:43 »
Hej har et lille mærkeligt problem med min Peugeot 307 sw 1,6 16v årgang 2002.tes det virk

nu har jeg prøvet det et par gang med lang tides mellem rum . at bilen går i stå af sig selv. har lagt mærke til det sker når bilen når under 100 km tilbage i tanken efter kører computeren.  men kan sagtens starte den igen. men det sker aldrig når der er meget benzin på bilen. Syntes det virker lidt underligt.

Jabaroth

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 32
  • Karma: +0/-0
  • Peugeot 307 SW 1.6 HDI MPV
    • Vis profil
RE: bilen går i stå.
« Svar #1 Dato: 31. Maj 2017, 05:16 »
Citér
Kenneth68 skrev:
Hej har et lille mærkeligt problem med min Peugeot 307 sw 1,6 16v årgang 2002.tes det virk

nu har jeg prøvet det et par gang med lang tides mellem rum . at bilen går i stå af sig selv. har lagt mærke til det sker når bilen når under 100 km tilbage i tanken efter kører computeren.  men kan sagtens starte den igen. men det sker aldrig når der er meget benzin på bilen. Syntes det virker lidt underligt.


Det problem har jeg aldrig oplevet, sandsynligvis fordi jeg principielt tanker, når tanken er er halvfyldt. Dette for at undgå for meget fugt i tanken. Det giver mig også mulighed for at tanke, når prisen er den rette.

:D
Husk, at der altid er et godt svar til ethvert spørgsmål !

mvh
David Jabaroth

:) Peugeot 307 SW 1.6 HDI MPV 2009