Tricket er at forsyne baglygterne med hver sin ekstra stelforbindelse. Den oprindelige er for tynd, så den giver før eller siden falske alarmer for sprungne pærer.
Man kan slippe for alarmerne ved at forbedre den ene lygte, men det varer som regel ikke længe, før den anden får samme problem, så jeg vil anbefale at klare begge 2 med det samme.
Jeg har boret et hul i den metalbane, som går videre fra det 4. ben, som er stel - man kan kende det på, at det er farvet let brunt i det hvide stik, fordi det bliver for varmt - og sat en skrue i med en kabelsko, som er forbundet til bilens stel med en tilsvarende kabelsko i den modsatte ende.
Jeg har for resten også udskiftet stort set alle pærer bagi med LED-pærer, som har for lavt forbrug, så systemet også tror, pærerne er sprunget.
Det kan man fikse med en 5W, 270 ohm modstand; så virker alt igen. Det man normalt bruger (og som er indbygget i "CAN-bus safe" LED-pærer) er 6-7 ohm, som giver et ret stort forbrug og genererer en del varme. 270 ohm på tværs bruger kun lige nok til at få systemet til at acceptere det sammen med en LED-pære - så hvis LED-pærer springer, får man sin alarm igen, men så længe pæren virker, har man fred for alarmerne. Så sparer man på strømforbruget OG har pærer, som holder stort set evigt. Win-win!