Forfatter Emne: Min 206 fucker op i det  (Læst 5373 gange)

mikhan

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.253
  • Karma: +6/-1
    • Vis profil
RE: Min 206 fucker op i det
« Svar #15 Dato: 22. Oktober 2017, 09:53 »
Ja den skal kodes.

Men bemærk at BSI og sikringsholderen inde i bilen SKAL være præcis til din bil.

En brugt kan måske være svær at finde, da bilen efterhånden er af ældre dato.

Men få nu en Diagbox/pp2000 tester på inden du køber nye stumper.
Hvis du oplyser hvor i landet du er, så er der måske en med den tester som gider udlæse bilen.

BSI Boks



Sikringsholder inde
« Senest Redigeret: 22. Oktober 2017, 09:54 af mikhan »
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 360.000 km. Nu skrottet.

Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001  ca. 252.000 km.. Kun til stumper nu.
 

Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 ( NU med rev C V.9.68) Skal du have en udlæsning så, send en MAIL.

Flash fra rev B til C online

AllanLarsen

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 51
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Min 206 fucker op i det
« Svar #16 Dato: 22. Oktober 2017, 12:09 »
Jeg er fra Middelfart. Og det der er værst er at jeg tør ikke køre nogen steder hen med bilen da forlyset og baglyset er gået ud.
Vinduesviskeren sidder halvt låst på forruden, mit horn virker ikke, min radio er gået kold mit i det hele ( flipskærm ) og nu blinker min airbag konstant.
Og lyset i instrumentbrættet er gået ud.
Alt sammen kom gradvis da jeg en dag, som alle andre dage, tog min bil og kørte en tur i Brugsen for at handle og på tilbagvejen begyndte ladelampen og blinke i et sjovt mønster. Den blev skiftet og fungere nu..14.5 volt er der på batteriet.

Centrallåsen virker og mange andre ting virker også, så det er mig en gåde hvorfor det skal være så kryptisk og finde den fejl

mikhan

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.253
  • Karma: +6/-1
    • Vis profil
RE: Min 206 fucker op i det
« Svar #17 Dato: 22. Oktober 2017, 12:35 »
Citér
AllanLarsen skrev:
Jeg er fra Middelfart. Og det der er værst er at jeg tør ikke køre nogen steder hen med bilen da forlyset og baglyset er gået ud.
Vinduesviskeren sidder halvt låst på forruden, mit horn virker ikke, min radio er gået kold mit i det hele ( flipskærm ) og nu blinker min airbag konstant.
Og lyset i instrumentbrættet er gået ud.
Alt sammen kom gradvis da jeg en dag, som alle andre dage, tog min bil og kørte en tur i Brugsen for at handle og på tilbagvejen begyndte ladelampen og blinke i et sjovt mønster. Den blev skiftet og fungere nu..14.5 volt er der på batteriet.

Centrallåsen virker og mange andre ting virker også, så det er mig en gåde hvorfor det skal være så kryptisk og finde den fejl


Den nærmest jeg kender er Peter i Vejle..

Om han gider udlæse aner jeg ikke. Men du kan da prøve ham ;)

http://www.peugeotclub.dk/profile.php?lookup=5215
Peugeot Partner 1,6 hdi 92 hk. 2007 ca 360.000 km. Nu skrottet.

Xsara II 2.0 16 V Break EXCLUSIVE dec. 2001  ca. 252.000 km.. Kun til stumper nu.
 

Har fungerende Diagbox. PP 2000 og Lexia 3 ( NU med rev C V.9.68) Skal du have en udlæsning så, send en MAIL.

Flash fra rev B til C online