Forfatter Emne: i-Cockpit navigation Peugeot 5008 SUV  (Læst 3031 gange)

Yantes

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 3
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
i-Cockpit navigation Peugeot 5008 SUV
« Dato: 03. April 2018, 09:24 »
Hej

Jeg er ny herinde og har kigget posts igennem, og synes ikke jeg kan finde noget, der minder om mit spørgsmål, anyway.

Jeg er på udkig efter ny bil og jeg er meget interessert i at købe en Peugeot 5008, det er mit første bil køb, og jeg vildt forelsket i denne bil, men alligevel er jeg lidt i tvivl om det skal være den. Jeg har efter hånden prøvekørt den et par gange for at være helt sikker. Det jeg har lagt mærke til er at, alle de modeller jeg har prøvekørt, ikke har haft navigation i i-Cockpit intrumentbrættet. Jeg har fået Android Auto til at virke i den, meget nemt, og spurgte sælgeren om man kunne få navigation fra google maps op i i-Cockpit, hvor han så fortæller mig at det ikke kan lade sige gøre. For at det skulle virke så skal man have deres navigation fra TomTom og jeg er ikke fan af TomTom så gider ikke gi' 21.000kr for det eller hvor meget det nu koster, nå men det er en anden snak. Det som jeg så har lagt mærke til, i deres brochure, er at der står at "web opkobling ikke er tilgængelig i danmark" og kan simpelthen ikke gennemskue hvad det betyder, er det pga. det man ikke kan få navigation i i-Cockpit vist.  

Fordi selvom man så fik deres navigation, så forstår jeg det som at man heller ikke ville kunne få navigationen til at virke i i-Cockpit med TomTom. Nogen som ved noget om dette, har jeg mistforstået noget helt fuldstændig?
I så fald nogen som ved hvornår, if ever, web opkobling vil være tilgængeligt i danmark? Selvom jeg er teknisk anlagt og nok burde vide hvad web opkobling betyder, så forstår jeg det ikke i dette sammenhæng xD.

En lille ting mere hvis det er ok, nogen som ved hvad forskellen er på Visio Pack 2 og Visio Pack 3 - hvad er City Park? Forhandeleren vidste ikke hvad jeg snakked om da jeg konfronterede ham med det. Det er som om, de ikke rigtigt, nogen gange, sætter sig ind i materialet xD.

pug407aut

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.658
  • Karma: +2/-0
    • Vis profil
  • By: Aalborg
RE: i-Cockpit navigation Peugeot 5008 SUV
« Svar #1 Dato: 03. April 2018, 18:02 »
city park
https://youtu.be/8P_ZJwaANRw
nederst på side 5 der finder du de 3 forskellige visio pakker
https://www.google.dk/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://forhandler.peugeot.dk/www-prisliste/5008_priser_og_specifikationer.pdf&ved=2ahUKEwiFs-vmu57aAhWBJCwKHa_BBYwQFjAKegQIBRAB&usg=AOvVaw1I77-nkchoA7mgL5i5h6Wp

du kan jo bruge GPS'en i din telefon, og så køre den over mirror screen
« Senest Redigeret: 03. April 2018, 18:03 af pug407aut »
Nu Peugeot 407 SW 2,0 xt hdi fra 05 med automatgear, 700.000 km
og alt i udstyr (AKA Fr. let på tå)
Før Peugeot 406 2,0 st med automatgear
Første køretøj en Renault 19 Chamade 1.4 GTS
Kan være behjælpelig med fejludlæsnin, aktivering af funktioner
Diagbox, PP2000, L

Yantes

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 3
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: i-Cockpit navigation Peugeot 5008 SUV
« Svar #2 Dato: 04. April 2018, 13:00 »
Tak for svar pug407aut, jeg har været inde og se på specifikationerne. Men jeg kan ikke finde ud af om der parking assistant med i visio pack 2 eller ej. Altså det som du kan se i denne video :) https://www.youtube.com/watch?v=Fsmb9VH9TrY

pug407aut

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.658
  • Karma: +2/-0
    • Vis profil
  • By: Aalborg
RE: i-Cockpit navigation Peugeot 5008 SUV
« Svar #3 Dato: 04. April 2018, 16:10 »
hvis det er city park du mener, så er det kun visio pack 3 der har det
Nu Peugeot 407 SW 2,0 xt hdi fra 05 med automatgear, 700.000 km
og alt i udstyr (AKA Fr. let på tå)
Før Peugeot 406 2,0 st med automatgear
Første køretøj en Renault 19 Chamade 1.4 GTS
Kan være behjælpelig med fejludlæsnin, aktivering af funktioner
Diagbox, PP2000, L

Yantes

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 3
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: i-Cockpit navigation Peugeot 5008 SUV
« Svar #4 Dato: 05. April 2018, 10:38 »
Tak for det, tror jeg har fået mit svar nu :)