Forfatter Emne: Nyt aftermarket headunit i 208, problemer med bakkamera og dæktryk.  (Læst 3228 gange)

Jokelas

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 4
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Nibe
Hejsa, jeg er den stolte ejer af en 208 GT line fra 2017, fra ny kom den med et 7'' headunit samt bakkamera, dog synes jeg at det originale headunit er lidt kedeligt og med manglende GPS, så har fundet et smart unit fra kina af mærket Dasaita som ja har fået smidt i, men kan ikke få dæktryk til at virker, og bakkameraet flimre det i alle mulige farver og er helt utydelig (se vedhæftet fil), er det nogle kloge hoveder der kan finde ud af sådan noget her inde?

på forhånd tak

Det skal lige siges at den skulle være kompatible med bakkamera og dæktryk.

Link til Headunit https://www.ebay.com/itm/292449816865?ul_noapp=true

[vedhæftning slettet af admin]
« Senest Redigeret: 09. Oktober 2018, 18:17 af Jokelas »

bedebabe

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 2
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Hejsa du efterlyser klogehoveder, det er nok ikke mig.
Men jeg roder lidt i samme boldgade, dog med en 5008 fra 2012, har købt en Halo9 og til den skal jeg have et kabel med en lille boks på som oversætter Peugeotsprog til Alpine. Så den kan læse og forstå Bakkamera og baksensorer. Det hedder CTSPG013 koster en bondegård men skulle gøre tricket. Mon ikke at signalet fra bakkamera og dæktrykket ikke er konverteret til Headuniten.
Peugeot 5008 . hdi 2,0 . 2012

Jokelas

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 4
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Nibe
der fulgte sådan en cambus decoder med, som hvis skulle gøre det som du siger, inc. at knapper på rat ville virker og sådan, den er sat til og knapperne virker også som de skal uden jeg skulle programmere dem selv eller noget, det er bare øv hvis jeg skal til at sende den tilbage, håber der bare er noget jeg har overset :(

bedebabe

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 2
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
du kan måske have sat stikket forkert sammen, tjek at der er god kontakt i stikkene.
Held og lykke med, håber det lykkedes.
Peugeot 5008 . hdi 2,0 . 2012

Jokelas

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 4
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Nibe
det er et phono stik så jeg tænker ikke jeg kunne sætte det helt forkert sammen, de ret basic :P
« Senest Redigeret: 09. Oktober 2018, 21:22 af Jokelas »

Hjallerup

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 303
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
    • lapphund.dk
  • By: Hjallerup
Har du prøvet i stil 13 eller 15
Peugeot 308 sw e-hdi 112 2011 Solgt
Peugeot 107 vvt 2012 Solgt
Peugeot 2008 1,2 vti 2014

Jokelas

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 4
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Nibe
Har prøvet de andre stik, og der er en app hvor man kan aflæse de andre stik, og den modtager signal der også men det er stadig det samme flimre problem som på billedet desværre :(