Halløjssa,
Det er efterhånden et årti siden jeg sidst var herinde, og min bruger åbenbart blevet fjernet i mellemtiden.

Nå men.
Jeg står med en Peugeot 308 T9 fra 2019, hvor jeg har lavet wirekit gennem sikringsboksen til dashcam, og installeret fjernlys.
Jeg fandt i den forbindelse frem til at min model har ledningsnet 2018 2g Peugeot 308 åbenbart. <- startmycar.com/peugeot/308/info/fusebox/2018/gen-2g
Jeg står nu og vil investere i en aktiv sub til under sædet, da anlægget lige er p4 nok

- men i den forbindelse har jeg været inde og måle på Quadlock stikket, og det er en udfordring i sig selv, da jeg ikke rigtig kan måle noget når stikket ikke er forbundet i radioen.
Der er flere røde, blå farvet kabler i det stik, og det ligner det er inddelt i 3 sektioner eller sådan. - er der nogen der ligger inde med et billede/diagram på netop det stik, der viser hvilket kabel man i gamle dage kaldte "acc" altså 12v styresignal
til evt. forstærker om at tænde.
Umiddelbart tænker jeg at stikket er en del af et større CANBUS system, da der kommer en del fejl såsom radar m.m når sikket ikke er i, med tænding på.
Der mangler også aux kabler, så jeg tænker om den nemmeste måde måske er at købe en adapter til quadlock stikket og smide imellem, men er usikker på om det vil virke, når der så ikke bruges en anden unit, men blot originalen?