Fin bil du har fået efterhånden, alt hvad jeg siger og har gjort skal man ikke gøre, min egen bil døde, så måtte rundt med bussen og kigge på en billig bil, alle de skodbiler der er til salg i dag kostede før i tiden 10.000 kr, de koster i dag 20.000 kr og de bedre biler koster så på den anden side af 40.000kr, så da jeg havde støvet nettet tyndt var jeg ude to steder, med bus og det er en joke i sig selv, men alle biler havde rust og skavanker, hjullejer og billederne af dem var taget på en god dag, så var der en dag et billede at en flot bil, pæn indeni, ingen rust, ingen buler og endda gået under 200.000km, jeg skulle bare ind på Nørrebro og kigge på den kl 15

Så den var da fint nok, men møgbeskidt og vi rullede en tur i myldretiden og der var ingen mislyde.
Nå, men får købt den, og da jeg kommer ud af trafikken lugter den af brændt olie/udstødningsgas og den tikker. Det viser sig så at den er utæt ved oliefilterhuset ind til blokken, vistnok et typisk problem før modellen, tikken som jeg ikke kunne høre inde i The Bronx, er så gearkassen, plus at der var røget et CV joint, men det kan jeg lave selv, selv en fumlefinger kan være mekker

Så man kunne købe en renoveret gearkasse til 2500kr, på E-bay til 800kr, men den har glastag, og noget som jeg i første omgang troet var en fartpilot, men viste sig at være til radioen, ikke vant til sådan noget nymodens himstregims.
Jeg krydser fingre og håber den klarer sig lidt endnu.
Fumlefinger