Jeg har problem med en Peugeot Partner 1,4 benzin, fra 2008 , den går dårligt og hakker under kørsel , og så går den i nødprogram , og viser fejl 1337,når den så står i tomgang et lille stykke tid, går den ud af nødprogram igen , jeg har så skiftet dyser , godt nok til nogle brugte , det virkede også fint , men efter et stykke tid kom fejlen tilbage , samme kode og samme fejl går ujævnt , skifter så dyse nr 1,da det er den som der er fejl på , det virker et stykek tid, pludselig samme problem igen , den går ujævnt og hvis jeg presser den , går den i nødprogram igen , og hvis jeg holder ind til siden og lade den stå i tomgang slukker lampen igen , er der nogle kloge hoveder der ved hvad det kan være , eller har været ude for noget tilsvarende ..
Fejlen er helt nøjagtig .
Ecu Fejlkode Beskrivelse
10 P1337 P-Code of Category Powertrain Systems, Manufacturer Controlled DTC