Forfatter Emne: HJÆLP!! Lufttilskud i udstødning virker ikke! :-(  (Læst 1543 gange)

Kockhansen 406 TS4

  • Gæst
HJÆLP!! Lufttilskud i udstødning virker ikke! :-(
« Dato: 31. Januar 2008, 21:53 »
Hej med jer. Jeg har lige købt en 406 2,2 TS4, som iøvrigt er en ret lækker bil, men dagen efter jeg købte bilen begyndte motor-lampen at lyse gult og jeg kørte straks til Peugeot i Haderslev og fik lavet en motortest og det viste sig at være en fejl på en blæser (som lige er blevet skiftet hos Peugeot i Thisted) der sidder ude i forskærmen som giver lufttilskud til udstødningen, men lampen lyser ikke hver dag, så kan det være en løs/dårlig forbindelse i stikket til denne blæser? Og hvordan finder jeg denne blæser og dette stik? Skal jeg afmontere inderskærm i førerside??

Håber I kan hjælpe mig.

Mvh. Henrik:D

Dieselfreak

  • Gæst
RE: HJÆLP!! Lufttilskud i udstødning virker ikke! :-(
« Svar #1 Dato: 02. Februar 2008, 11:41 »
Peugeot ville gerne finde fejlen men ikke lave den for dig?

Kockhansen 406 TS4

  • Gæst
RE: HJÆLP!! Lufttilskud i udstødning virker ikke! :-(
« Svar #2 Dato: 03. Februar 2008, 21:01 »
Citér
Dieselfreak skrev:
Peugeot ville gerne finde fejlen men ikke lave den for dig?[/quote


Jo de ville skam sikkert gerne lave det, men det var for at spare lidt penge at jeg selv lige ville kigge på det. Hvis det nu er en løs forbindelse eller periodisk fejl, som jeg tror det kan være, da min motorlampe kun lyser en gang imellem, kan det jo hurtigt tage mange timer hos Peugeot:o.

Dieselfreak

  • Gæst
RE: HJÆLP!! Lufttilskud i udstødning virker ikke! :-(
« Svar #3 Dato: 03. Februar 2008, 21:08 »
Jeg mener jeg læste om en anden bruger der havde samme problem. Du skal vist have både yder og inderskærm af for at komme ind til kontakten, herefter burde du kunne måle dig frem til om det er stikket den er gal med. Hvis det viser sig der skal nyt stik på så smut ind på www.ad2000.dk