Forfatter Emne: Køber Peugeot igen, MEN ikke hos KØGE : )  (Læst 6908 gange)

zoomzulu

  • Gæst
Køber Peugeot igen, MEN ikke hos KØGE : )
« Dato: 07. April 2008, 12:10 »
Nu har peugeot skiftet min ødmåler og det kostede lige 2.220,-
De kan rende og s**** så højt.
21.000,- for en rep at tandrem bremser og styrestænger på en 4 år gammel bil, der har kørt 50.000,-. ER de fuldstændig på piller det firma.
Nu ryger den til FDM. og så går jeg videre med denne sag. Det her er rent svinsk. Peugeot Køge F**** DEM.
« Senest Redigeret: 10. April 2008, 14:15 af zoomzulu »

Dieselfreak

  • Gæst
RE: Køber ALDRIG Peugeot igen
« Svar #1 Dato: 08. April 2008, 08:58 »
Hvis du har købt bilen hos en forhandler er der jo garenti på, så han ikke bare kan sælge dig katten i sækken. Tag en snak med FDM og hør hvad de har at sige til sagen. Men kan sgu godt forstå du bliver knotten:-)

Dennis B Lorenzen

  • Gæst
RE: Køber ALDRIG Peugeot igen
« Svar #2 Dato: 08. April 2008, 11:33 »
HUSK der er kilometer garanti på bilen, hvis alle service er overholdt..!!

zoomzulu

  • Gæst
RE: Hejsa
« Svar #3 Dato: 09. April 2008, 16:04 »
Jeg undskylder min vrede. Skal ikke gå ud over andre end Peugeot Køge.
Jeg vil poste en thread på maine forum om det her, men lyt lige engang.
FDM har haft fingrene i bilen idag og de fejl Peugeot kom med stemmer slet ikke. Noget andet er da bilen blev afhentet hos Peugeot Køge var den ikke samlet. Stik og slanger SAMT skruer i topstykke var ikke monteret igen. En af de store bolte til topstykket er fjernet og ikke sat på igen. Mine bremser er tiptop og fejler intet. Dem mente Peugeot skulle skiftes Helt.
Styretøj skulle skiftes, Det fejler Intet, det er 2 kødben der skal skiftes.
Generalt er min erfaring med PEUGEOT KØGE at de tar røven på folk og hvis de ikke får lov til at lave bilen ødelægger de den så der skal laves mere end når man aflevere den.
Nu vil jeg køre til en uautoriseret mekaniker som vil lave den for 1/4 af prisen fra Peugeot

Dieselfreak

  • Gæst
RE: Køber ALDRIG Peugeot igen
« Svar #4 Dato: 09. April 2008, 20:35 »
Damn Strait min ven.
Jeg syntes det er utroligt et værksted vil være det bekendt over for dig som kunde, de burde satme miste deres licens fra peugeot.

zoomzulu

  • Gæst
RE: utroligt
« Svar #5 Dato: 09. April 2008, 22:51 »
ja jeg er så dybt skuffet, men jeg kan dog sige at jeg er meget glad for min 206ér og den skal dog ikke kritiseres for deres opførelse. Men service det kan man vist næppe kalde det : )

Dieselfreak

  • Gæst
RE: Køber ALDRIG Peugeot igen
« Svar #6 Dato: 10. April 2008, 11:33 »
Har du konfronteret Peugeot køge med hvad FDM fandt ud af? Det kunne jo være sjovt at høre deres reaktion, det kan jo skyldes det var et kvaj af en mekaniker der arbejdede på din bil. Ellers kunne det jo være sjovt at sende en klage til Peugeot Danmark.

zoomzulu

  • Gæst
RE: HEHE
« Svar #7 Dato: 10. April 2008, 14:05 »
Jeg har sendt en klage til peugeot DK, og imorges blev jeg ringet op af deres værkføre. De mener det er mig selv der har skruet tingene af, men heldig mig var min kære gamle mor med, så hun så hele processen, jeg rørte intet andet end jeg åbnede køler og så fejlene med det samme, sku ikke svært at se stik og rør ikk var monteret,samt den larmede som et trykluftsbor, og da jeg ikke havde noget værktøj med " der skal bruges en tork skruetrækker til topdæksel og et topnøglesæt til at fjerne bolten fra topstykket, så derfor gik jrg direkte ind på værkstedet igen og bad en mand komme ud og kigge på bilen, han sagde bare at så måtte de jo hive den ind igen og få det klaret, det nægtede jeg prompte. De skal S**** ikke røre den bil igen. Men at peugeot nu giver mig skylden for det her er sku for klamt.:@. Den har fået sat ny ødemmåler i men FDM fandt 12 fejl på motorstyringen, han mener de ikke har nulstillet den. Det kostede lige 2.250,- for den oplevelse. :o

zoomzulu

  • Gæst
RE: FDM testen
« Svar #8 Dato: 10. April 2008, 14:11 »
Apropo værkføren bad om at få bilen igen og ligeledes papirene fra FDM. DET NÆGTER JEG. Tør ganske enkelt ikke give dem min bil. Hva fejler den når den kommer tilbage. Men er der nogle der ved hvordan man nulstiller elektroniken. Har hørt noget med +/- polerne skal kortsluttes, men har også hørt at batteriet skal kobles fra i minimum 1 min. Nu har jeg hevet batteriet ud og der er gået et par timer så hvis det er det burde den være nulstillet nu. OG LIGE DEN HER. Værkføren hos peugeot sagde til mig de ikke havde nogen oplysninger om at min bil er rep hos dem, han kom fra ferie idag, SIGER HAN. Gad vide om den ødemåler/chip overhovedet er skiftet eller de bare har gjort et eller andet. Kunne man da bare komme ind i softwaren og kigge efter.  Måske måneskins arbejde  ORANGE

Dieselfreak

  • Gæst
RE: Køber Peugeot igen, MEN ikke hos KØGE : )
« Svar #9 Dato: 10. April 2008, 15:09 »
Nu giver de dig skylden for det? Man kan da kun råbe til himlen om forståelse. Aldrig om jeg har hørt noget så plat fra et værksted. peugeot køge, dø en hurtig død. Jeg syntes det lyder fuldstædnig urealistisk med den behandling du har fået. Hvis jeg var dig, ville jeg samle hele sagen og sende den ind til peugeot danmark og klage din nød. Jeg nægter at tro de vil lade en kunde opleve denne form for behandling. Lad endelig høre fra dig hvis du går videre med sagen eller der sker noget nyt.

sh7873

  • Gæst
RE: Køber Peugeot igen, MEN ikke hos KØGE : )
« Svar #10 Dato: 10. April 2008, 22:14 »
Hmm hvad med at sende det til BASTA på tv2. Div firmaer har det med at blive svært medgørlige, når medierne kommer ind i billedet ;)

zoomzulu

  • Gæst
RE: HEHE
« Svar #11 Dato: 11. April 2008, 13:45 »
Ja Peugeot Køge ville undersøge sagen og ringe tilbage til mig, men jeg høre intet fra dem. Det viser bare hvor meget de skider på deres kunder.
De er jordens bedste folk når de skal sælge bilen, men når man så kommer tilbage med evt. fejl er de nogle *** karle. I det øjeblik du køre ud med din nye bil er du en stor pengepung der bare skal tømmes. Jeg har nu samlet en hel del historier om deres værksteder og jeg er lamslået over hvad de kan finde på. Jeg havde ingen fejl på bilen andet end at en måler var gået, nu viser den også fejl omkring anti-polution, men FDM manden sagde motoren ikke fejlede noget, det er ganske enkelt fejl i computeren som peugeot ikke gad nulstille efter ny chip. Det tror jeg de gør med vilje for at få kunden i panik og så skruer man lige på prisen og vupti så er en månedsløn hjemme, de fandeme smarte. ;)

jb

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 358
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Køge
RE: Køber Peugeot igen, MEN ikke hos KØGE : )
« Svar #12 Dato: 29. April 2008, 19:14 »
Puha, nu bliver jeg squ nervøs efter at have læst det om Peugeot Køge, min 207 HDI skal til 60.000 i næste uge..
Den køre upåklaligt, men de finder vel "Noget" :(
3008 II 2.0 Allure Bluehdi

zoomzulu

  • Gæst
RE: Hej JP
« Svar #13 Dato: 29. April 2008, 20:54 »
Jeg kan give dig nummeret til en super peugeot mekanikker. han har computer til motor og det hele, en ældre herre med olie på hænderne.
Kan fortælle dig at han skifter både vandpumpe og andre ting han syntes kunne trænge som peugeot ikke fandt. Pris 6.000 orange ; )
Så de 22.000 som Peugeot ville ha er jo helt hen i vejret. Det er jo faktisk ligemeget at få sit stempel i bogen når man mister hele fortjenesten ved rep. og har fået oplyst at sådan en mekka mekanikker også kan sætte stempel i bogen.

jb

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 358
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Køge
RE: Køber Peugeot igen, MEN ikke hos KØGE : )
« Svar #14 Dato: 08. Maj 2008, 19:39 »
Service gik, der skulle lige nye bremsere på fortil, de var slidt ned det kunne jeg godt mærke, men prisen syntes jeg var lige i overkanten.
MEN MEN, dagen efter kunne jeg godt starte men den gik i stå, det sket to dage i træk kun om morgen, jeg kontaktede værkstedet og forelagde dem problemet og fortalt at den lige hvade været til service, lige etøjblik blev der svaret, ja det kan jeg godt se men det kan ikke have noget med det at gøre?
Jeg skulle komme med den så vil de se hvad der er galt, nåh tænkte jeg nu begynder balladen og det gør det hvis de vil så have bare en bøjet 50 øre for det,
For de tror ikke på deres kunder, jeg kunne fornemme at at de tænkte jaja de problemer har den haft før den kom til service, men hvis den bemærning falder, så bliver først ballade.
Den har kørt upåklageligt lige indtil den har være til service, jeg bemærkede at den hvade 100 omdr. mindre en den plejer at have.
3008 II 2.0 Allure Bluehdi