Forfatter Emne: Køreteknisk Kursus/Trackday på Vandel den 24/5  (Læst 977 gange)

Henrik B

  • Gæst
Køreteknisk Kursus/Trackday på Vandel den 24/5
« Dato: 09. Maj 2008, 23:13 »
Peugeot Klub Jylland afholder den 24/5 et køreteknisk kursus/Track-day på Flyveplads Vandel.

Kurset er for ALLE - uanset bilmærke, alder, køn og erfaring.

Denne dag får du rig mulighed for at lære både dine egne og bilens grænser at kende under sikre forhold - og under kyndig instruktion fra Lars Kruse fra www.activedriving.dk .

Rigtig mange har en hurtig bil, men formår ikke at kende grænsen for den før det er for sent. På kurset starter vi med teori, og du får en instruktør med i bilen, som løbende kan give dig gode råd, tips og tricks.

Hvem gider sidde hele dagen og glo på kongeligt bryllup, når du sammen med ligesindende kan få benzin i blodet og sol i panden ;-)

Om du kører i en Fiat 127 fra 1978 eller en spritny Porsche er totalt underordnet - uanset bil, vil du kunne have en super sjov dag, samtidig med du bliver en væsentlig bedre og sikre billist.

Lad være med at blive skræmt væk af:

1. Det har jeg aldrig prøvet før.... (Nej.. så er det også på tide)

2. Min bil duer ikke..... (Alle biler kan bruges - blot de er i sikkerhedsmæssig forsvarlig stand)

3. Jeg har ingen styrthjelm...... (299,- i T-Hansen og du er kørende fremover)

4. Jamen de andre kører jo hurtigere.... (Vi kører ikke om kap - overhaling er kun tilladt på udvalgte steder, og ALLE er der for at lære tumle bilen optimalt)

5. Jeg er ikke medlem af PKJ.... (Nej - men det bliver du så, og så kan du  fremover deltage til en lavere pris)

6. Hvad siger forsikringen...... (Kurset afholdes som et køreteknisk kursus på lukket bane med betalte instruktører - derfor vil din forsikring højst sandsynligt dække en evt. skade - om det er MEGET sjældent der sker skader)

7. Jeg har ikke råd... (Måske ikke... men har du råd til at lade være ? - Din erfaring fra kurset vil måske kunne redde dit liv i en kritisk situation)

Du kan læse mere om arrangementet på www.p-k-j.dk , hvor du også kan tilmelde dig.

Du er velkommen til at kontakte undertegnede på info@pulsure.dk hvis du har spørgsmål.

Mvh

Henrik B
Peugeot Klub Jylland.