Forfatter Emne: bedre anlæg i 307SW  (Læst 1695 gange)

dangel

  • Gæst
bedre anlæg i 307SW
« Dato: 15. Maj 2008, 22:50 »
Hejsa,

har lige anskaffet mig en sprit ny 307SW ;-)) super lækker bil men er noget skuffet over lyden i anlægget.....er der nogen der har erfaringer med at udskifte højtalere m.m.

jeg har kigget lidt på noget Pioneer anlæg, men de har endnu ikke lavet en adapter der passer til den nyere 307 da den har canbus system :-((

og er der nogen der ved om man kan udskifte det info display der sidder i standard?

kunne godt tænke mig at få det der sidder i en "Griffe"

alle gode råd er klart velkomne...

Hilsen D.

Dieselfreak

  • Gæst
RE: bedre anlæg i 307SW
« Svar #1 Dato: 16. Maj 2008, 20:46 »
Hey, jeg havde det ligesom dig, anlægget der sidder i er ikke noget værd. Jeg købt en JVC radio der kan fungere sammen med ratfjernbetjeningen og infodisplayet. Højtalerne i dørene har jeg dog ikke været så heldig med, jeg skiftede dem til nogle x-zound og det rasler helt vildt i dørbeklædningen. Problemet er ikke så meget højtalerne i sig selv men mere at dørbeklædningen er lavet af plastikstykker der er "varmet" sammen og at højtaleren bliver monteret i beklædningen og ikke i selve døren. Jeg så på en tysk hjemmeside at man kunne få nogle doorboards lavet ud af MDF-plader. Men de kostede så også 3000-4000 kr. Jeg håber du måske kan finde på et eller andet og lad mig endelig høre hvis du får et godt resultat ud af højtalerne i dørene.

Mvh Lars

dangel

  • Gæst
RE: lys i 307sw
« Svar #2 Dato: 25. Januar 2009, 17:22 »
Hey, er du kommet videre med lyden i din???:o:o:o

Kasper lyd

  • Gæst
RE: bedre anlæg i 307SW
« Svar #3 Dato: 02. Februar 2009, 20:57 »
Har monteret Alpine 2 din i min øse, samt skiftet samtlige ht. Bagagerum er ved at blive opbygget, men stadig så der er plads til barnevognen ;)