Forfatter Emne: Nybagt Pug-ejer :)  (Læst 1291 gange)

Petersen

  • Gæst
Nybagt Pug-ejer :)
« Dato: 17. Maj 2008, 23:45 »
Hej folkens

Som sagt er jeg lige trådt ind i Peugeot-ejernes rækker. Har købt mig en fin lille 205 1,4 fra '91 med 205.000 på klokken. I betragtning af alder, km og ikke mindst pris (5000,-) kører den fortræffeligt og jeg kan sgu ikke lade være med at sidde og smile. Tror aldrig jeg har haft det sjovt ved at køre 80 km/t før :)

Nå, jeg har lige et par spørgsmål, jeg håber I kan hjælpe mig med:

Hvilke sæder (altså fra andre Pug'er) kan monteres direkte i en 205? Mere specifikt: Kan sæderne fra en 405 monteres?

Og: Hvor får jeg fat i skærmforøgerne fra en GTI? Jeg fandt et sæt billige gti-fælge, men de er for brede :)

På forhånd tak

Claus Petersen

Petersen

  • Gæst
RE: Nybagt Pug-ejer :)
« Svar #1 Dato: 18. Maj 2008, 22:57 »
Der er da utroligt meget gang i den her klub... slet ingen der ved hvilke sæder man kan montere i en 205? Hvad med sæder (for + bag) fra en 106?

Dieselfreak

  • Gæst
RE: Nybagt Pug-ejer :)
« Svar #2 Dato: 19. Maj 2008, 18:04 »
Peugeot burde kunne skaffe dig dine brede skærme ellers er jeg ret sikker på at rallycenteret kan hjælpe dig.
Med hensyn til dine sæder. Det er også noget peugeot burde kunne hjælpe dig med, ellers kan man købe nogle universal sædeskinner så man i teorien kan få alle sæder til at passe i alle biler. Det er sikkert noget t-hansen eller bilxperten kan skaffe til dig. Men det kan være du skal være lidt kreativ for at få sæderne til at passe 100%