Forfatter Emne: PCDK....gang i klubben for alvor.  (Læst 1681 gange)

henriks

  • Gæst
PCDK....gang i klubben for alvor.
« Dato: 01. Juni 2008, 19:54 »
Er det ikke på tide vi får gang i PcDk igen..sådan for alvor og for alle aldre/genre af personer?.
Har fulgt lidt med de sidste par år og syntes det er synd der ikke mere findes en klub , som reelt varetager "vores" mærke/valg af bil , lige bortset fra de sites der self beskæftiger sig med vores mærke.
PcDk er sq gået lidt død i sværen....

Hvad med og få de gode tider tilbage med træf/fester og rullefelt-arr.
Klubben indeholder mange aktiver i form af personer/indtægt , så det burde kunne blive en succes igen igen , ingen tvivl der.

Hvad med klub-faciliteter , blad osv osv.....hvis nogen har modet og lysten , så lad os give den en skalle og få lavet et klubmøde , hvor tingene kan tages op med den siddende bestyrelse.

Jeg ville bestemt være ked af hvis Pcdk "bare" overgår til et tilfældigt site..lidt chattten i ny og næ....lad os få gejsten tilbage...jeg forlod en klub i god medvind , lad os få det sejl sat igen og komme videre på bølgen blå;-)

Såfremt det er , ligger jeg gerne mødested til..nemlig min bopæl i Haslev til første møde,selvfølgelig hvis den siddende bestyrelse kan sige ja tak til en udstrakt hånd.

Håber folk bakker op...
/Henriks
(fanges på 28297646)

wampire

  • Gæst
RE: PCDK....gang i klubben for alvor.
« Svar #1 Dato: 01. Juni 2008, 21:25 »
lyder som en god ide:D

jeg vil gerne være med til få den op at køre,

man kunne måske også lave nogle stafferinger og tøj med mærke på eller noget så vi kunne lave lidt reklame for klubben.

bor i Randers.

henriks

  • Gæst
RE: PCDK....gang i klubben for alvor.
« Svar #2 Dato: 02. Juni 2008, 18:17 »
kanonse;-) , så er jeg sikker på bla. Jesper Schultz den gamle ræv er med til og hæve standarden på den side af vandet hos jer;-)

Og lad os så få bestyrelsen på banen.........

Mht tøj etc. det har vi haft tidligere , men klubben skal være bæredygtig først.
Det må være en vision og få blad etc. op og køre igen , sammen med medlemmers indbetaling,ellers er der ikke grundlag for div. ting mht tøj/mæker med logo osv osv.

Jeg hiver fat i formanden og får ham ud af skabet:-)

Thomas 307 SW

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Køge
RE: PCDK....gang i klubben for alvor.
« Svar #3 Dato: 02. Juni 2008, 20:12 »
Tada. Så er han ude af skabet. :) (nu er denne tråd jo stadig rimelig nystrikket).

Fik en god snak med Henriks i tlf. i dag.

Det er nok lige det vi har gået og ventet/håbet på.

Vi har jo stadig lokalet i Ringsted - dog først igen fra og med septembers klubaften d. 8/9-08.

Jeg får lige ringet til resterne af bestyrelsen, så vi kan finde en dag.

Jeg har også en invitation til et kommende franskertræf via Citroenisterne m.fl. Det vil jeg lige få en update på, hvis vi vil deltage.

Jeg har sendt en mail til Erik B.
Mvh. Thomas Trydal, formand PCDK.
Nu med 308 SW GT THP 175 2008.

wampire

  • Gæst
RE: PCDK....gang i klubben for alvor.
« Svar #4 Dato: 24. Juni 2008, 21:34 »
Går det fremad eller det gået i stå?

det ville være rart med lidt info om hvad i er kommet frem til.

Thomas 307 SW

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Køge
RE: PCDK....gang i klubben for alvor.
« Svar #5 Dato: 30. Juni 2008, 21:29 »
Vi har holdt et møde og skal holde et mere i denne uge.
Info vil komme snart.
Mvh. Thomas Trydal, formand PCDK.
Nu med 308 SW GT THP 175 2008.