Forfatter Emne: Problemer med gassen på 107  (Læst 1321 gange)

Mylle

  • Gæst
Problemer med gassen på 107
« Dato: 15. Marts 2010, 15:41 »
Hej Alle sammen. Nu er det efterhånden ved at være en gammel sag. Men NEJ hvor blev jeg glad da det blev meldt ud i medierne at der ER STORE problemer med spederen på nogle Peugeoter rundt omkring i hele verden.

Men jeg må lige sige at der er mange seriøse brugere af denne klub. Og tak til dem.
Men der er også mange der ikke rigtig byder ind med noget seriøst. Og for dem. Lad dog vær med at skrive hvis I ikke kan komme med noget der er seriøst.
Det var ikke særlig fedt at stå ved værkstedet og få at vide at det måtte jo være mig der var gal i hovedet.
Men da problemet kom frem i medierne kunne de lige pludselig godt se at det ikke var tacklet helt så godt som det nok skulle have været.

Jeg vil sige at det er nok til at jeg IKKE køber Peugeot næste gang.:|

larsK

  • Gæst
RE: Problemer med gassen på 107
« Svar #1 Dato: 15. Marts 2010, 20:24 »
ville nu ikke kalde en 107 for en peugeot når bilen mere er en toyota. :-).

silverfox

  • Gæst
RE: Problemer med gassen på 107
« Svar #2 Dato: 16. Marts 2010, 12:58 »
Det passer ikke at der er "store problemer med speederen" i 107. Fra officielt hold hedder det at det problem som Toyota har, aldrig er konstateret ved en Peugeot. Der hvor jeg arbejder, har vi heller ikke hørt om problemet. Bilerne bliver indkaldt som en sikkerhedsforanstaltning, da de er teknisk identisk med Aygo.

Jeg siger ikke at du IKKE har et problem med din bil; men derfra¨og så til at sige at modellen har store problemer, vil jeg ikke gå....

larsK

  • Gæst
RE: Problemer med gassen på 107
« Svar #3 Dato: 16. Marts 2010, 21:12 »
på mit arbejde har vi lavet 4 indtil nu..

morgan

  • Gæst
RE: 107 speeder pedal
« Svar #4 Dato: 16. Marts 2010, 23:29 »
min 107 er også indkaldt til kvalitetskontol mht speeder af skat.. "rekomenderet"
Så der er noget om snakken, der står geot i nakken

der har være problermer i USA.... Og problemet er at speeder respons bliver for langsom, derfor sætter Geot en dippedut ind der forhindre at speederen "undlader" at tage fra med det samme....

Vores skal ind hos geot næstved og det tager 30 min.

Men husk af toyota, geot og citronen er gået ind og bruger samme platform, så selfølgelig skal 107 ind til check
« Senest Redigeret: 17. Marts 2010, 08:50 af morgan »

silverfox

  • Gæst
RE: Problemer med gassen på 107
« Svar #5 Dato: 17. Marts 2010, 12:08 »
Det skal jo så lige siges, at Peugeot har iværksat en kampagne og indkaldt de berørte biler. Men før denne kampagne, var det mig bekendt ikke et kendt problem?