Forfatter Emne: Steen Stæhr....Æret være hans minde.  (Læst 1925 gange)

henriks

  • Gæst
Steen Stæhr....Æret være hans minde.
« Dato: 28. Juli 2009, 15:36 »
Steen Stæhr blev bisat i onsdags. han gik bort efter og have kæmpet mod sygdommen kræft.

De fleste old boys vil huske Steen fra dengang vi levede og åndede Peugeot alle døgnets timer. Steen var altid glad og hjælpsom og en utrættelig sjæl når det galt og skrue på vores biler/finde udstyr etc.

Steen var med fra før dette årtusinde , så han var blandt den gamle garde af hærdede pug-elskere , en ting han holdt ved til det sidste.

Specielt husker jeg ham fra Pcdk , turene til frankrig på magny og alle de træf han hev hans røde xsi med til (den med striberne på.)
Steen er for mange nok kendt som formand i Pcdk , her de seneste år.

Steen var udover en skide god kammerat også en habil kører , såvel i bil , som i en gokart. dette vil bla. Jesper Davidsen sige god for , vi har haft æren af og dele steens nærvær på hold sammen når der skulle køres ræs indendørs. desuden satte Steen Porscher og andet godt folk på plads i sverige , på banen mens det regnede....køre det kunne han sq!!.

Det er desværre først kommet mig for øre igår/idag , her en lille uge efter....
Mine tanker går til Steen´s familie.
Jeg foreslår man holder 2.minutters stilhed imorgen kl.12:00 her på Pcdk , i ære og respekt for Steen.

Du er savnet ......Æret være dit minde

Morten C W

  • Gæst
RE: Steen Stæhr....Æret være hans minde.
« Svar #1 Dato: 28. Juli 2009, 19:41 »
R.I.P Steen..

tak for mange underholdende timer i klubregi..

Thomas 307 SW

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Køge
RE: Steen Stæhr....Æret være hans minde.
« Svar #2 Dato: 29. Juli 2009, 10:46 »
Det kom som noget af et chok i mandags, da Kim Seeberg fortalte mig det. Jeg vidste ikke engang at Steen var syg.

Jeg har haft mange gode timer med Steen i klubregi og på tur til Sverige for at køre på bane til Skandinavisk Peugeot træf på Karlskoga.

Steen var som skrevet, altid glad og hjælpsom og med en stor viden inden for Peugeot-universet.

Steen, du vil altid blive husket i klubben.

Vi sender en blomst til Jannet på klubbens vegne.
Mvh. Thomas Trydal, formand PCDK.
Nu med 308 SW GT THP 175 2008.