Forfatter Emne: Advarsel mod Bilhuset i Taastrup  (Læst 1927 gange)

Carl

  • Gæst
Advarsel mod Bilhuset i Taastrup
« Dato: 18. September 2008, 21:18 »
Jeg vil gerne advare andre med at bruge Danmarks største Peugoet forhandler, Bilhuset i Taastrup, Roskildevej.

Historien kort: Mit gearskifte gik i stykker i Februar 2007, fik den lavet i bilhuset i Taastrup, som lavede den på kun en dag. Kunne ikke sætte gearet i 5 gear uden problemer, klagede 4 gange uden det blev lavet. I juni erkender de at der er et problem med deres arbejde. Jeg skulle have en ny firmabil og satte min 406 op til Bilhuset den 2/7-07 og bad dem lave den så snart de havde delene. Samtidig fik de at vide at jeg skulle sælge bilen. 2.5 måned senere i September 07, var bilen stadig ikke lavet. Jeg hentede bilen, da jeg havde en ven som manglede en bil. Først 1 måned efter lavede bilhuset bilen.
Da det er meget sværrere at sælge en 406, 2,2 i Oktober, end i Juli, kom jeg aldrig af med bilen og senere stoppede på jobbet. Derfor har jeg stadig min bil.

Jeg nægtede at betale 5.500 kroner for nogle ting de har lavet på bilen, er jeg nu trukket i retten.
Jeg føler Bilhuset, lod bilen stå og tabe værdi bevidst, fordi jeg havde klaget over deres mangelfuld arbejde og at jeg føler jeg har tabt 1500 i forsikring og 1125 kroner i grøn ejerafgift, samt mistet ca 20.000 i værdi de 4 måneder det tog dem at sætte en del på til 400 kroner.

Thomas 307 SW

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Køge
RE: Advarsel mod Bilhuset i Taastrup
« Svar #1 Dato: 18. September 2008, 22:25 »
Hej og velkommen inden for i forummet.

Skriver du forkert mht. årstal, eller er det sket i 2007 ?
Det er jo lang tid siden, og du er tilmeldt forummet idag.

Er det bare for at, ja undskyld mit franske ;), brokke sig at du har tilmeldt dig?

Eller har du andet i tankerne? Du skriver hverken god dag, eller jeg er ny her, eller noget - bare ud med galden :@

Jeg håber da at du også vil bidrage med noget positivt.
Velkommen hertil. :)
Mvh. Thomas Trydal, formand PCDK.
Nu med 308 SW GT THP 175 2008.

Carl

  • Gæst
RE: Advarsel mod Bilhuset i Taastrup
« Svar #2 Dato: 18. September 2008, 22:29 »
Nej, jeg tilmeldte mig for dels at jeg faktisk elsker min 406'er og først nu har fundet forummet.
Jeg håber jeg kan hjælpe andre og selv få nogle gode råd her.

Årstallet er ikke forkert, det startede i 2007. Syntes det er vigtigt at nævne deres service, nu hvor jeg har fundet dette forum.

VILBRAND

  • Gæst
RE: Advarsel mod Bilhuset i Taastrup
« Svar #3 Dato: 11. August 2009, 14:10 »
Ja enig - det er også vigtig at vide hvor man skal gå hen - OG specielt IKKE hen når løven ter sig. Tak for din historie!