Forfatter Emne: hastighedsregular blæser  (Læst 1200 gange)

thomas191

  • Gæst
hastighedsregular blæser
« Dato: 05. August 2009, 07:19 »
jeg har en 406 fra 97. hvor blæserne køre hele tiden kan ikke regulerer den fra min til max i hastighed lidt nederen. nogen som kender til det problem og hvad det ca koster at få lavede. kan godt skifte mellem varm og kold og hvor luften skal komme ud men bare ikke hastighed...

larsK

  • Gæst
RE: hastighedsregular blæser
« Svar #1 Dato: 05. August 2009, 17:55 »
kan være di modstand der er råget, ved ikke lige hvordan det er med en 406. på nogen modeller sider der en modstand i luft systemet under handskerummet, men tror desvære at det er hele motoren på din, men er ikke sikker. hvis det er modstanden koster det omkring 500kr hos peugeot.
hvis det er motoren ryger vi nok op i ca 2000kr.

Dino

  • Gæst
RE: hastighedsregular blæser
« Svar #2 Dato: 13. September 2009, 09:59 »
Citér
thomas191 skrev:
jeg har en 406 fra 97. hvor blæserne køre hele tiden kan ikke regulerer den fra min til max i hastighed lidt nederen. nogen som kender til det problem og hvad det ca koster at få lavede. kan godt skifte mellem varm og kold og hvor luften skal komme ud men bare ikke hastighed...


Hej Thomas.
Jeg havde samme problem med min 406 fra 97.
Det var en transistor, som sidder inde i nærheden af selve blæsermotoren, som var stået af. Kostede under 50 kr at lave.
Hilsen Dino
gf-dinesen@mail.dk

Dino

  • Gæst
RE: hastighedsregular blæser
« Svar #3 Dato: 13. September 2009, 10:09 »
Citér
thomas191 skrev:
jeg har en 406 fra 97. hvor blæserne køre hele tiden kan ikke regulerer den fra min til max i hastighed lidt nederen. nogen som kender til det problem og hvad det ca koster at få lavede. kan godt skifte mellem varm og kold og hvor luften skal komme ud men bare ikke hastighed...


Hej Thomas.
Jeg havde samme problem med min 406 fra 97.
Det var en transistor, som sidder inde i nærheden af selve blæsermotoren, som var stået af. Kostede under 50 kr at lave.
Hilsen Dino
gf-dinesen@mail.dk