Forfatter Emne: Styring i peugeot 407  (Læst 1632 gange)

pezo

  • Gæst
Styring i peugeot 407
« Dato: 27. Marts 2010, 16:44 »
Hej

Jeg har for nylig købt en peugeot 407 og har bemærket at dens styring er med grov i det ved lave hastigheder. Den kører meget fint ved høje hastigheder.

Jeg kan høre lyde fra dækkene, især når jeg drejer til venstre. Og det er som om der ikke er væske tilbage i hydraulikbeholderen. Så man skal virkelig bruge alle kræfter på at dreje.

Er der nogen, der har et bud på, hvad årsagen til dette problem kunne være?

På forhånd tak.

larsK

  • Gæst
RE: Styring i peugeot 407
« Svar #1 Dato: 27. Marts 2010, 16:57 »
kontroler væskestanden væsken skal stå 5cm over max..

pezo

  • Gæst
RE: Styring i peugeot 407
« Svar #2 Dato: 27. Marts 2010, 18:05 »
I hvilken beholder skal væskestanden stå 5 cm over max?

Ole Edslev - 407

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 395
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Styring i peugeot 407
« Svar #3 Dato: 27. Marts 2010, 19:27 »
Servobeholderen sidder lidt til venstre når du åbner motorhjælmen.
Jeg havde også problemer med min 407 årg 04 med servoen, Jeg kørte til Peugeot i Viby, og hvor jeg også havde købt bilen fra ny, de tog den ind og den blev renset i servoen,da den stod og kørte lidt sagde han til den var i orden, og efter den tid har der ikke være noget.

Jeg havde hørt, her på siden, at det var når der var for lidt olie på at den løber over, så jeg hældte på hver dag, men det hjalp altså ikke før den blev ordnet hos Peugeot, det kostede 261,50 incl. lidt væske og arbejsløn.

MVH Ole Edslev
Sedan 40http://7-2,0 HDI- dec 04. 188.000

golfern

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 45
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Ebeltoft
RE: 407 2,0 Hdi
« Svar #4 Dato: 28. Marts 2010, 19:52 »
Jeg har også problemer med servoen på min. Når jeg lader den løbe ud i geraret og så prøver at dreje i et sving, så er den bare helt tung i styretøjet, men med det samme jeg træder på speederen, så kommer der kraft i servoen igen. Der skummer også ovenud af dækslet på vædskebeholderen??

Hvad er der galt.??