Forfatter Emne: displayfejl 407  (Læst 2326 gange)

raklev

  • Gæst
displayfejl 407
« Dato: 03. Januar 2010, 18:33 »
mit display (radio) lever sit eget liv bliver næsten ulæseligt når det har været tændt i længere tid( troede at det var kabietemp om sommeren) er det et generelt problem??

Ole Edslev - 407

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 395
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: displayfejl 407
« Svar #1 Dato: 03. Januar 2010, 21:31 »
Ja det er sikkert meget almindeligt  min fra 2004 kan man heller ikke læse når vi har kørt ½ time.
MVH Ole edslev
Sedan 40http://7-2,0 HDI- dec 04. 188.000

Johnny

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 17
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: displayfejl 407
« Svar #2 Dato: 24. Februar 2010, 14:24 »
min gør det samme er fra 2007
407 SW

Ole Edslev - 407

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 395
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: displayfejl 407
« Svar #3 Dato: 24. Februar 2010, 16:12 »
Jeg var på besøg hos Peugeot Viby i mandags, fordi mit bremselys viste i Displayet,( når jeg kunne se det) Vi kørte langt i Søndags og den havde lavet ballade næsten hver gang jeg trådte på bremsen, og også andre tider. men hver gang vi min kone og jeg havde undersøgt det, så var der ikke noget i vejen med bremselyset.

Men mekanikeren tog stikkene ud i begge sider og rensede dem, der sad også lidt Pava på den ene side, jeg bad om at få skiftet pærerne, når det nu stod i Displayet,
Mekanikeren sagde at det måske også var vinteren der gjorde noget, fordi de var meget følsomme, men efter pærerne var skiftet, ville han køre en tur sammen med mig, og alt var i orden.
Jeg spurgte selvfølgelig om Displayet der gik ud, men han sagde at det var dyrt at skifte, det var ikke bare en pære, men meget mere.
MVH Ole Edslev
Sedan 40http://7-2,0 HDI- dec 04. 188.000

larsK

  • Gæst
RE: displayfejl 407
« Svar #4 Dato: 25. Februar 2010, 21:14 »
det er rigtigt at de displays er meget sarte kan ikke tåle det for koldt og heller ikke for varmt.. der har været problemmer med de baglygter ligsom nogen af 308 erne, men det ordnes bare ved noget kontaktspray også er du kørene igen..

Goldwing

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 508
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
    • trædrejer
  • By: srubbekøbing
RE: displayfejl 407
« Svar #5 Dato: 26. Februar 2010, 08:52 »
Jeg har haft samme problem og Peugeot forhandleren ( Fredericia )kan ikke anbefales, lygterne blev skilt og samlet og så var problemet garanteret løst, men kørte måske en dag og så var den gal igen, så den der meget kvikke mek. så er det garanteret relæet til den diregte strøm til Campingvognen så han klippede ledningen og så var problemet garanteret løst, med det resultat at der ingen strøm var til køleskaget,surt surt, men problemet er relæet til tågebaglygten.
Hilsen
Kjeld Andersen

[mail]kjelda@stofanet.dk[/mail]

reb50

  • Gæst
RE: Display på 407 SW
« Svar #6 Dato: 10. Marts 2010, 17:19 »
Jeg har skrevet om emnet fø og har nu fået udskiftet mit display. Det ser nu ud til at virke uden at blive svagere under kørsel.
Så det er kun at få udskiftet displayet, men efter hvad jeg har hørt, er det lidt kostbar. Jeg har fået det udskiftet under min garanti.