Forfatter Emne: Udskiftning af 4*bremseklodser/skiver 307SW  (Læst 3350 gange)

felix_k

  • Gæst
Udskiftning af 4*bremseklodser/skiver 307SW
« Dato: 08. April 2010, 16:03 »
Hey,

Er der nogen der har erfaringer med hvor det bedst kan betale sig at få monteret nye bremser (klodser/skiver) ?

Jeg har forhørt mig hos en forhandler om prisen på sådan en udskiftning, og fik en pris på knap 10000kr (!) :o  - på en 307sw fra '04.

kan det virkelig ikke gøres billigere end det??

PFT!

obak

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 204
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Udskiftning af 4*bremseklodser/skiver 307SW
« Svar #1 Dato: 08. April 2010, 17:04 »
Citér
felix_k skrev:
Hey,

Er der nogen der har erfaringer med hvor det bedst kan betale sig at få monteret nye bremser (klodser/skiver) ?

Jeg har forhørt mig hos en forhandler om prisen på sådan en udskiftning, og fik en pris på knap 10000kr (!) :o  - på en 307sw fra '04.

kan det virkelig ikke gøres billigere end det??

PFT!


Det tager vel ikke mere end 2 timer, såfremt det kun er skiverne og klodserne der skal skiftes,

Du kan se hvad Mekonomen tager for reservedele vel lidt over 3000 kr. Så din pris kan nok gøres billigere såfremt du finder en alternativ mekker.

Mener forøvrigt lige at jeg har set at Peugeot køre med et tilbud på skift af skiver og klodser. Har set det i Jyske Vestkysten. Det var ikke 10000 kr.
New 308 Blue HDI 2.0 SW

felix_k

  • Gæst
RE: Udskiftning af 4*bremseklodser/skiver 307SW
« Svar #2 Dato: 08. April 2010, 17:54 »
Obak - tak for input!

Jeg bor i Kbh, så da jeg havde fået pulsen ned igen - efter tilbudet på de 10000kr - ringede jeg til værkstedet i malmø. Det var en helt anden pris jeg fik der. :)

Så nu er den sag afgjort.