Forfatter Emne: lys i instrumentbord  (Læst 1550 gange)

RuneJDK

  • Gæst
lys i instrumentbord
« Dato: 27. April 2010, 10:30 »
Plejer der at være lys omkring cigaret tænderen og kontakten til katastrofeblinket?
Jeg har prøvet at få cigaret tænderen op. Det ser ud til den er monteret med stik på bagsiden, sidder der en pære på stikket?

midph

  • Gæst
RE: lys i instrumentbord
« Svar #1 Dato: 27. April 2010, 16:28 »
..jeg har en 206 1,4 Hdi SW fra 2004..og der er ikke lys omkring cigartænder og katastrofeblink,men derimod nede i askebægeret..det kunne tænkes,at det måske er den ledning du har fat i der..der sidder en fatning i enden af den,hvor der sidder disse små instrumentlyspærer..de kan købes i et helt sæt hos T-hansen..og det er meget nemt at fiske askebæger op og også at løfte dækslet af oppe ved katastrofeblink..men lad da høre hvis det er sån`,at der skal være lys omkring disse 2 ting du efterlyser..så skal jeg da ha`kigget på det også:D..mvh. Preben

jb

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 358
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Køge
RE: lys i instrumentbord
« Svar #2 Dato: 27. April 2010, 18:05 »
Citér
midph skrev:
..jeg har en 206 1,4 Hdi SW fra 2004..og der er ikke lys omkring cigartænder og katastrofeblink,men derimod nede i askebægeret..det kunne tænkes,at det måske er den ledning du har fat i der..der sidder en fatning i enden af den,hvor der sidder disse små instrumentlyspærer..de kan købes i et helt sæt hos T-hansen..og det er meget nemt at fiske askebæger op og også at løfte dækslet af oppe ved katastrofeblink..men lad da høre hvis det er sån`,at der skal være lys omkring disse 2 ting du efterlyser..så skal jeg da ha`kigget på det også:D..mvh. Preben


På min 308 er der lys omkring cigartænder,i katastrofeblinkknappen og askebæger når man selv tænder for lyset.

jb
3008 II 2.0 Allure Bluehdi