Forfatter Emne: Radio/ cd til 406 årgang 2002  (Læst 2254 gange)

inspiron

  • Gæst
Radio/ cd til 406 årgang 2002
« Dato: 27. Juli 2009, 20:07 »
Hej. Min integreret radio/cd på min 406 vil ikke spytte cden ud. Når jeg trykker på ejekt kan jeg høre en klikke lyd hvor jeg kan høre at den prøve at smide skiven ud, men den dette sker bare ikke. Er der andre der har været ude for samme problem? Køber gerne en hvis der er som skulle ligge inde med sådan et eksemplar.

Mvh
Allan

silverfox

  • Gæst
RE: Radio/ cd til 406 årgang 2002
« Svar #1 Dato: 31. Juli 2009, 13:23 »
Det her lyder måske utroligt, men du kan muligvis få den repareret gratis! Sådan en Clarion radio kan nemlig sendes til frankrig via en autoriseret Peugeot forhandler. Prøv at spørge det lokale Peugeot værksted...

Cj_Juel

  • Gæst
RE: Radio/ cd til 406 årgang 2002
« Svar #2 Dato: 22. August 2009, 16:51 »
Jeg vil lige høre om der er kommet en løsning, jeg er nemlig også begyndt at have samme problem med min:|

inspiron

  • Gæst
RE: Radio/ cd til 406 årgang 2002
« Svar #3 Dato: 24. August 2009, 13:29 »
Jeg er kommet i forbindelse med en som kan Repareremin radio via Clarion danmark. Da jeg ringede ham op var han ikke i tvivl om hvad der var galt. Han sagde at der kun kunne være to ting i vejen med den model jeg har. Enten går tuneren ellers er det at den ikke vil spytte cden ud.
Hvis i vil have adressen kan i skrive til mig.

NKHL

  • Gæst
RE: Clarion Radio .
« Svar #4 Dato: 14. April 2010, 23:18 »
Hej inspiron.
Jeg har lige købt en 406 ST 2002.
Radioen virker ikke.Når man skanner frekvens båndene finder den ingen kanaler. Det må være tuner delen der er gået i stykker,som du skriver .
Er det muligt at få kontakt til den person der laver Clarion radioer.
Mvh Niels.:p