Forfatter Emne: Til dig der ønsker en USB adabter i din bil  (Læst 1759 gange)

Dibbern

  • Gæst
Til dig der ønsker en USB adabter i din bil
« Dato: 21. April 2010, 09:17 »
For lige at følge op på dit spørgsmål, vedr USB/I pod afspiller under en relevant rubrik. Jeg har selv monteret en USB interface adapter i min TS4. Den er tilsluttet bag i original radioen`s cd charger indgang. Det gør at jeg kan betjene den via min retbetjening. Det virker helt fantastisk! Det er en lille sort boks, på størrelse med en pakke cigaretter. Den koster ca 800Kr Du skal bare lige forbi Peugeot, og få dem til at aktivere cd charger indgang. Hvis det da altså er på original radioen. Du kan finde USB grej til din Peugeot på dette link http://www.adaptech.dk/
Og skulle du være i tvivl om noget? Så ved ham der har biksen, hvad han snakker om.
Vil lige sige at jeg har erfaret, at det ikke er alle Peugeot forhandlere, der kan finde ud af noget så simpelt, som at aktivere denne cd charger :o

silverfox

  • Gæst
RE: Til dig der ønsker en USB adabter i din bil
« Svar #1 Dato: 22. April 2010, 07:04 »
På CAN-BUS modeller er det ikke cd-changer funktionen der skal åbnes, men USB boks funktionen. Ellers er det en simpel opgave som alle Peugeot værksteder bør kunne udføre.

Thomas 307 SW

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 462
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Køge
RE: Til dig der ønsker en USB adabter i din bil
« Svar #2 Dato: 01. Maj 2010, 19:16 »
Jeg har lige købt en hos ham til min 307.
Han ophører medat sælge dem, så lige sælges de til RD3 radioer for 700,-. Glæder mig til at sætte den i imorgen.
Mvh. Thomas Trydal, formand PCDK.
Nu med 308 SW GT THP 175 2008.

morgan

  • Gæst
RE: Til dig der ønsker en USB adabter i din bil
« Svar #3 Dato: 02. Maj 2010, 22:19 »
tror at jeg gør som silverfox siger...

Til min Iphone....Gå ned og få dem til at installere det der skal til...
det koster men så virker det også bare, og det er det vi alle vil ha ... ikk