Forfatter Emne: KØRSELSMØNSTER PÅ GEAR KASSER  (Læst 1427 gange)

morgan

  • Gæst
KØRSELSMØNSTER PÅ GEAR KASSER
« Dato: 21. Maj 2010, 15:46 »
Hejsa...

Der er Personer herinde der oplever at deres gearkasse synger efter 50-60.000 kilometer..

Svar, det er pga deres kørslsmønster..... Hvordan vil I kloge folk beskrive et kørselsmønster.... Rally, race el normal vejkørsel...

Det er sku FORDÅRLIGT at en bil ikke kan klare over 60.000 uden at sykromesser og tandhjul fløjter om ørene på en.

99,99 % af os køre normalt kørsel, og stadigvæk opleves der fatale gearkasse fejl, men det bliver henkastet af Geot...

Min 207 elsker at synge en sang til mig i 1 gear... den har kørt 16.000 km... Geot siger at den fejler intet....hmmm

Det er så dårlig service, så jeg kan brække mig over det... Vi har sku også sat os i pant på over 1-200.000 kr for bil, og man kan ikke sælge en bil med indbygget symforniorkester..... det er næsten umuligt....

Min synger en lille sang og kun kørt 16.000 km, men hvad med om 50.000 km.

Geot er en dejlig bil, men, huu.. det hedder nok Opel el Toyota næste gang...

Min Mondeo årg 1998 havde kørt 300.000... kun kostet tandrem og service... og den spinnede som en mis da Geot i køge fik den....
« Senest Redigeret: 21. Maj 2010, 15:49 af morgan »

Dibbern

  • Gæst
RE: KØRSELSMØNSTER PÅ GEAR KASSER
« Svar #1 Dato: 22. Maj 2010, 00:54 »
Ta du bare en Toyota. Ville også selv købe en ny Toyota, hvis jeg havde råd B) Solgte min Toyota sidste år, som havde gået 364000 Km. uden problemer. Jeg havde den i over 10 år. Jeg har dog brugt mange flere penge, på min Ts4, som jeg er meget glad for, end jeg brugte på min trofaste Toyota. Men det jeg faldt for ved Peugeot? Det er alt det man får for pengene. Og ikke mindst en brugt 406 Ts4. Jeg kalder det at gå på kompromis.

Dibbern

  • Gæst
RE: KØRSELSMØNSTER PÅ GEAR KASSER
« Svar #2 Dato: 22. Maj 2010, 01:01 »
Og hvilket Peugeot værksted, har du brugt??

midph

  • Gæst
RE: KØRSELSMØNSTER PÅ GEAR KASSER
« Svar #3 Dato: 22. Maj 2010, 13:38 »
..ja hvis den kun har kørt de 16 du siger,så har du da krav på service..ingen gearkasser må synge i gearene..hvad med at undersøge hvad FDM,en advokat eller lign kan tibyde dig..eller et andet Peugeot værksted eller en uvildig mekaniker,om de mener det samme...bare et bud..

larsK

  • Gæst
RE: KØRSELSMØNSTER PÅ GEAR KASSER
« Svar #4 Dato: 23. Maj 2010, 14:46 »
kør til et andet peugeot værksted, vi har skiftet rep ca 3 stykker på garantien

morgan

  • Gæst
RE: KØRSELSMØNSTER PÅ GEAR KASSER
« Svar #5 Dato: 27. Maj 2010, 09:46 »
tror jeg vil prøve geot i Næstved.