Forfatter Emne: Tilbagevendende blæser problem  (Læst 1786 gange)

Lauritzen

  • Gæst
Tilbagevendende blæser problem
« Dato: 06. Juni 2010, 17:44 »
Hej

Jeg har et desværre tilbage vendende problem med min peugeot 307 st. årgang 2002. For ca 1 år siden fik jeg skiftet en modstand som sidder bag varme reguelringen inde i kabinen da min blæser pludselig ikke kørte længere. Et par dage efter gik min blæser så i stå igen og jeg ringede til mekanikkeren og fik en tid, så sker der så det at på en af de efterfølgende dage så går den pludselig i gang med at blæse igen og ja så har det så virker i snart et års tid. Nu her i fredags sidder jeg mig ud i min bil for at hente min datter og ja så virker den igen ikke blæseren og den har så ikke virket siden. Jeg har tjekket kabler der sidder bag instrument bordet i midter konsolen og alt sidder fint. Jeg syntes selvfølgelig det er rigtig trals at få det lavet og så går det i stykker igen og jeg er lidt bange for at det der blevet lavet sidst slet ikke var problemet og jeg gav mangeeeeee penge for en ny modstand 2000 kr og vil helst ikke "snydes" igen hvis min frygt måske er rigtig og at det slet ikke har været det der har været galt.

Jeg tænker måske det kan være noget med blæseren men har i nogen ideer om det virker rigtigt eller hvad ville i gøre i sådan en situation ?

Med venlig hilsen
Martin
« Senest Redigeret: 06. Juni 2010, 19:14 af Lauritzen »

larsK

  • Gæst
RE: Tilbagevendende blæser problem
« Svar #1 Dato: 06. Juni 2010, 19:37 »
det er formentligt ledningsnettet til modstanden der er brændt..

Lauritzen

  • Gæst
RE: Tilbagevendende blæser problem
« Svar #2 Dato: 06. Juni 2010, 20:42 »
Okay er det et kendt problem ? Ved du / i om man kan finde en fortegnelse over ledningsnet til sådan en bil og eventuelt en tegning eller et eller andet som viser hvor blæseren sidder ?

Tusinde tak for svaret i øvrigt :)

larsK

  • Gæst
RE: Tilbagevendende blæser problem
« Svar #3 Dato: 07. Juni 2010, 19:33 »
ved ikke lige hvor du kan finde det bruger jo selv peugeots serviceboks, men sider bag handskerum, ledningerne sider meget dumt, hvis man så selv kan noget med ledninger så kan du selv lave stik og spare et ledningsnet som koster kassen..