Forfatter Emne: Aktiveret startspærre..??  (Læst 1588 gange)

sloek1

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 16
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
Aktiveret startspærre..??
« Dato: 13. Juli 2010, 09:52 »
Jeg var igår igang med at montere en fartpilot arm i min 207'er.
Samt skifte det originale anlæg ud med mit Pioneer AVIC X3 anlæg.

Jeg får monteret armen, hvilket er ligetil.

Jeg piller det originale anlæg ud, og begynder at føre ledninger rundt til det andet anlæg.

Jeg prøver senere at starte bilen, men det vil det så absolut ikke..????
Den har masser af strøm, og kværner løs, men heller ikke mere.

Jeg tror jeg har fået aktiveret startspærren, el. lign.??
Hvad mener i..

Rimelig nederen at have en bil, købt for under en uge siden, som ikke vil køre..
Peugeot 207 1,6 cc hdi fra 2008

silverfox

  • Gæst
RE: Aktiveret startspærre..??
« Svar #1 Dato: 13. Juli 2010, 21:00 »
Du har forhåbentlig ikke selv "ændret" i det originale ledningsnet? Det er nemlig ikke nødvendigt med Pioneers produkter. Desuden er 207erens CAN-BUS ledningsnet ikke noget man skal pille ved, medmindre man virkelig ved hvad man gør!

morgan

  • Gæst
RE: Aktiveret startspærre..??
« Svar #2 Dato: 15. Juli 2010, 11:58 »
hejsa..

Silverfox har ret.... Tror du har lavet om på originalt lednings net..."det må man ikke"... Der findes ISO stik, der SKAL bruges..

Få den sat sammen som den var original, inden du pillede ved nettet... derefter køber du et iso stik til din radio... Hvis du ikke kan få det..Så vil jeg sige køb en radio der kan monteres med ISO stik.

Husk at tjekke bilen om den vil starte, når du har samlet som originalt, hvis ikke, så bliver peugeot glad for dig......:(

det skal siges at bare en forket pære monteret, og du har problemer....Derfor hedder det 99% viden og 1% gåpå mod... ellers skal man holde pølle fra nettet.

Håber at du løser problet ved at samle tilbage til originalt net. go vind..
« Senest Redigeret: 15. Juli 2010, 12:02 af morgan »

sloek1

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 16
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Aktiveret startspærre..??
« Svar #3 Dato: 20. Juli 2010, 12:52 »
Jeg havde IKKE lavet noget om på ledningsnettet.. Det er jeg slet ikke nok inde i det til at turde gøre...

Men på én eller anden måde, havde jeg formået at få spruget en sikring, hvilket var årsagen til hele problemet..

Nu virker pug'en igen, og jeg har fået monteret mit anlæg..:D
Peugeot 207 1,6 cc hdi fra 2008