Forfatter Emne: mult-cd boks i 206  (Læst 1254 gange)

tym

  • Gæst
mult-cd boks i 206
« Dato: 18. Juli 2010, 00:10 »
Hey..

Jeg har netop blevet Peugeot 206 ejer, men har et lille problem.
org. radioen/cd-afspilleren ser ud til at kunne have op til 5 cd'er, men jeg kan ikke helt se, hvordan jeg kan indsætte flere end én cd.

Jeg har prøvet at trykke på den knap, som de i manualen kalder "P", men som ligner "cd knappen" bare med 2-3 flere ringe..

Jeg håber i kan hjælpe mig, synes ikke lige manualen er særlig brugbar..

Tak for jeres tid
./tym

silverfox

  • Gæst
RE: mult-cd boks i 206
« Svar #1 Dato: 18. Juli 2010, 10:56 »
Du har mulighed for at kunne tilslutte og styre en cd-skifter. Men standard org. radioen kan kun tage en cd ad gangen.
Manualen beskriver iøvrigt ALLE tilbehørsmuligheder. Så du kan sagtens møde beskrivelser af udstyr der ikke er monteret i din bil.

tym

  • Gæst
RE: mult-cd boks i 206
« Svar #2 Dato: 18. Juli 2010, 11:14 »
Citér
silverfox skrev:
Du har mulighed for at kunne tilslutte og styre en cd-skifter. Men standard org. radioen kan kun tage en cd ad gangen.
Manualen beskriver iøvrigt ALLE tilbehørsmuligheder. Så du kan sagtens møde beskrivelser af udstyr der ikke er monteret i din bil.


Jo, den er jeg med på.

Men hvis knappen er der, og der så står i manuallen, at denne knap er til at styrer 1-5 cd'er - har jeg så ikke grund til at tror at denne radio/cd-afspiller kan håndtere flere cd'er?

tym

  • Gæst
RE: mult-cd boks i 206
« Svar #3 Dato: 20. Juli 2010, 12:12 »
Der er ikke nogle, der kan fortælle mig hvordan man bruger denne multi-cd funktion??

silverfox

  • Gæst
RE: mult-cd boks i 206
« Svar #4 Dato: 27. Juli 2010, 22:49 »
Jeg skal ikke kunne sige hvad du har grund til at tro. Men radioen kan KUN håndtere 1 CD. Der er som nævnt mulighed for at styre en multi-CD boks.