Forfatter Emne: 206 1,6 S16, El problem, hjælp! :)  (Læst 1476 gange)

henrik_k_t

  • Gæst
206 1,6 S16, El problem, hjælp! :)
« Dato: 10. August 2010, 19:08 »
Hey Peugeot Club Danmark.

Har lige købt en Peugeot 206, 1,6 S16 fra 7 mdr 2002.
Jeg har kørt den weekenden over, helt uden problemer. Men igår, 3 dage efter købet, begyndte den på balade, el problem.

Samtidig med jeg tændte for blinklyset satte ALT el ud i bilen, alt slukkede og bilen gik ud. Den sagde hurtig beep og slukkede. Ku tænde bilen igen bagefter, men BEEP og alt slukkede. Efter det var der ingen liv i den. Efter en time, tændte den, jeg kørte turen hjem 16 kilometer. Inden jeg var hjemme, var alt el gået ud 3 gange, i 1-3 sek, dog uden motorstop disse gange. I dag gjorde den det en gang, også uden motorstop.

Er der en flink person der har en idé til hvad dette kan være? Er helt på bar bund da jeg har fået tjekket alle relæer og ordnet noget lys som var i stykker i den ene side (parkeringslys venstre side og bag-køre-lys venstre side, kørte åbenbart på samme kredsløb da de blev fikset på samme tid med samme kabel.) :|

Har lige købt den, privat så har ikke så meget at gøre andet end håbe på hjælp fra jer, eller få en kæmpe regning fra værksted. :(

På forhånd, tusiden tak!!

Mvh
Henrik Thyssen.

Vicla

  • Gæst
RE: 206 1,6 S16, El problem, hjælp! :)
« Svar #1 Dato: 11. August 2010, 14:10 »
du skal nok have fat i enten LARSK eller Silverfox... de er begge Peugeot mekanikere...;)

kan være mange ting tror jeg.. lige fra dårlige forbindelser til fejl i computer.. men spørg en mekanikerB)