Forfatter Emne: Kabel træk, Peogoet 306 (Anlæg)  (Læst 1959 gange)

William Green

  • Gæst
Kabel træk, Peogoet 306 (Anlæg)
« Dato: 06. September 2010, 22:27 »
Hej.
Jeg skal til at trækket nogle kabler til en forstærker, som skal ligge i bagagerummet.
Hvordan trækker jeg dem næmmest. De skal være skjult og skal ligge pænt. Jeg skal trække en plus fra motorrummet, to phone kabler og noget højtaler kabler fra HU'en.
Bilen er en Peugeot 306 fra 1995

Håber nogle kan hjælpe før jeg splitter det hele ad.

Vh William green

morgan

  • Gæst
RE: Kabel træk, Peogoet 306 (Anlæg)
« Svar #1 Dato: 08. September 2010, 00:43 »
Hejsa...

Jeg har haft topfede biler med MEGA MONSTER anlæg. og jeg skulle trække mange tykke ledninger fra front til bag...

Jeg trak altid i panerlerne, og hvis det var umuligt så købte jeg flade kabler der kunne ligge uden det kunne ses..

Panelerne... blev der boret huld og trukket kabler med en prob i ender for at tætne.. Men brugte meget flade kabler.." de er kamp dyre" men nemme at ha med at gøre, da de ikke kan ses i bilen....
Hvis nu du hedder Brian og har kassen, så køber du trådløs forbindelse...
« Senest Redigeret: 08. September 2010, 00:46 af morgan »

William Green

  • Gæst
RE: Kabel træk, Peogoet 306 (Anlæg)
« Svar #2 Dato: 12. September 2010, 01:28 »
Jeg gjorde det, jeg skruede føresæderne ud, tog bagsæderne ud, lagde signalkablerne under gulvtæppet i venstre side, plus'en i højre side og brugte et hul i torpedopladen bag pedalerne til at føre plus'en ud til batteriet. I bagagerummet ligger det resterende kabel under lydisolationsmåtten og kommer op i et hul i måtten til forstærkeren. Stellen sidder i et 8mm skruehul til højre bagsæde. Det endte godt. Men næste gang laver jeg selv et hul fra kabinen og ud til motorummet.