Forfatter Emne: Forskellige fejl/mangler (Peugeot 306)  (Læst 1307 gange)

William Green

  • Gæst
Forskellige fejl/mangler (Peugeot 306)
« Dato: 16. Oktober 2010, 16:35 »
Hej. Jeg har en Peugeot 306 XS 1,6 8v fra 1995 som har nogle småting som jeg har spørgsmål til.

1. indsugningen har en meget kraftig fisen såmom den suger luft udefra, er dette en normal lyd?
2. Når jeg drejer til venstre, klikker det fra højre forhjul?
3. Motorlampen lyser når jeg køre jævnt, hvis jeg gasser op forsvinder den kort? (note. udstødningen er noget utæt, men bilen køre ellers udemærket både varm og kold)
4. kabineblæseren virker ikke? (note. varmen virker kan jeg mærke)
5. knappen til kabine blæseren kan ikke trejes helt ned i sympolet under "0", symbolet jeg snakker om er mærkeret på dette billede, (billede er lånt) http://i51.tinypic.com/2d7ai6s.jpg
6. når jeg trykker knappen ind til bagrudevarme, så slukker lyset i den og lige så snart jeg slipper kappen kommer den ud igen. Er dette normalt?
7. Der er ikke lys over benzinmåler og kølervæske temperatur. Skal der være det?
8. Knappen til sædevarmen i føresiden, lyser ikke hverken når den er trykket ned eller i normal tilstand og sædevarmen virker heller ikke i føresiden?
9. bagvindusviskeren virker ikke, jeg har målt at der er 12v derud, kan det være et relæ eller er viskermotoren færdig?

Det var vist det jeg lige kunne komme i tanke om.
Hvis i har nogle idé'er som mulighvis ville kunne hjælpe til noget af det, så må i gerne skrive nummeret som står ud for beskrivelesen for problemet.

På forhånd tusinde tak for jeres til og hjælp

Vh. William Green
« Senest Redigeret: 16. Oktober 2010, 16:36 af William Green »

William Green

  • Gæst
RE: Forskellige fejl/mangler (Peugeot 306)
« Svar #1 Dato: 17. Oktober 2010, 00:55 »
Ps. min fjernbetjæning til centrallåsen virker ikke. jeg har haft skiftet batteri, uden held. kan man købe et nyt print til dette eller hvordan forgår det?