Forfatter Emne: Bagsmæk åbner af sig selv. 307 airvan  (Læst 1259 gange)

Jess Svendsen

  • Gæst
Bagsmæk åbner af sig selv. 307 airvan
« Dato: 18. Maj 2011, 11:55 »
Jeg blev for 2 mdr siden ejer af en peugeot 307 airvan, 2006, 6 mdr.(købt privat)

Den har kørt som en drøm indtil nu. Den er begyndt at åbne bagsmækken af sig selv. Når jeg åbner hvilken som helst passagerdør eller låser bilen op, kan man hører den giver et klik over fra bagsmækken.

Det har været i perioder den har gjort det, den ene uge gør den det, den anden uge gør den det ikke.

Hvad er der galt? Jeg vil helst ikke bare sende den på et peugeot værksted, da jeg tror jeg bare bliver rippet af, hvis jeg ikke selv ved hvad der skal laves, og hvad det cirka koster.

Hilsen Jess.
« Senest Redigeret: 18. Maj 2011, 14:53 af Jess Svendsen »

obak

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 204
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Bagsmæk åbner af sig selv. 307 airvan
« Svar #1 Dato: 18. Maj 2011, 18:25 »
Kendt problem, det er kontakten og evt håndtaget som er defekt. Du kan udskifte det selv hvis du er lidt finger nem.
New 308 Blue HDI 2.0 SW

sttn

  • Gæst
RE: Bagsmæk åbner af sig selv. 307 airvan
« Svar #2 Dato: 18. Maj 2011, 19:56 »
Hej

har lige skilt bagsmækken ad forleden dag nemt, jeg startede op i sider der sider en bred plast liste på begge sider og en mindre den lod jeg side  af med dem resten giver sige selv det enest var ved låsen der sad der vist 2 spec plast dimser dem kunne man få af med forsigthed ,selve kontakten kan ses når du har plast skjoldt af

hilsen
steen
« Senest Redigeret: 18. Maj 2011, 19:57 af sttn »