Forfatter Emne: p-skive  (Læst 3559 gange)

auser

  • Gæst
p-skive
« Dato: 25. December 2010, 18:17 »
dav.

vil høre om der nogen som har prøvet at montere en elektronisk parkeringsur i bilen?  og om det er et helvede at lave.

eller måske kender et værksted i kbh hvor det billigt at få dem til det?

jb

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 358
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
  • By: Køge
RE: p-skive
« Svar #1 Dato: 25. December 2010, 19:10 »
Citér
auser skrev:
dav.

vil høre om der nogen som har prøvet at montere en elektronisk parkeringsur i bilen?  og om det er et helvede at lave.

eller måske kender et værksted i kbh hvor det billigt at få dem til det?


Har en Georg Jensen P - Skive skulle bare sættes i  :D

jb
3008 II 2.0 Allure Bluehdi

silverfox

  • Gæst
RE: p-skive
« Svar #2 Dato: 26. December 2010, 10:24 »
Jeg tror det jb mener, er en Jacob Jensen? Men han har fuldstændig ret, den skal bare sættes i forruden og så skal der trykkes på 2 knapper så kører den!

sttn

  • Gæst
RE: p-skive
« Svar #3 Dato: 26. December 2010, 10:29 »
Hej

JA Ja men nu findes der jo 2 udgaver den ene er den nemme ( den er rund) den kan jeg find ud af og montere, den anden er a la elipse formet den monteres som regl på værksted hvis man ikke selv kan, og det kan jeg ikke, men de gør jo det samme ,den runde har en lidt klister problem om sommer ( så rens rund godt inde mont)


Hilsen
steen

auser

  • Gæst
RE: p-skive
« Svar #4 Dato: 26. December 2010, 12:10 »
hmm  nej den jeg har er der ledninger der stikker ud af som skal tilkobles et eller andet sted,  så det ikk bare at trykke på den runde knap også køre den

sttn

  • Gæst
RE: p-skive
« Svar #5 Dato: 26. December 2010, 12:30 »
Hej

Ja netop ,det er vist den der hedder P-Watch f 202 fås i mange farver ikk .så ned på værkst.

http://http://www.p-watch.com/Files/Billeder/pdf/Monteringsvejledning%20P-Watch%20FS02.pdf

larsK

  • Gæst
RE: p-skive
« Svar #6 Dato: 27. December 2010, 09:34 »
sort ledning til stel. rød til permanent strøm. Orange skal til tændesplus, som iøvrigt ikke må falde i spæning når nøglen drejes.

auser

  • Gæst
RE: p-skive
« Svar #7 Dato: 27. December 2010, 12:31 »
larsk.

kan du sætte det i for mig