Forfatter Emne: Sælger min 407 HDI SW  (Læst 1684 gange)

Offenbach

  • Gæst
Sælger min 407 HDI SW
« Dato: 15. December 2010, 16:06 »
Har læst nok i dette forum om 407 og følgende rep priser til at skifte min ellers dejligt velkørende og lækre 407'er ud.
Kørte til Mazda i går og fik min bil godt betalt.
Har haft den fra ny (oktober 2009) kørt 45000 km og overholdt service.
Der er vinterhjul på stålfælg, 17" alu til sommerbrug,aftg træk og andet løs udstyr som ekstra måtter og bakke til bagagerum.
Jeg fik 260000,-
Et tab på 33000,- for 13 mdr, må siges at være ok for en bil i den klasse.
Glæder mig nu til at få min nye Mazda 6 2.2 DE 163 hk/6 man. 90th Anniversary leveret fredag i næste uge, en dejlig julegave til manden der ellers har alt.
Byttepris 140000,- incl vinterhjul på alu, aftg træk samt komplet sommer/vinter måtter og bakke til bagagerum..
Håber at den kan leve op til ADAC's test og dermed gøre hr. Offenbach lidt mere tryg i hverdagen ang værksteds regninger.

bjdue

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 50
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Sælger min 407 HDI SW
« Svar #1 Dato: 16. December 2010, 09:12 »
Tillykke med købet, og god første køretur til pava/dinetrol etc etc. du hopper lige fra en verden med div el-fejl til en verden hvor rust er emnet, held og lykke med det!

Offenbach

  • Gæst
RE: Sælger min 407 HDI SW
« Svar #2 Dato: 16. December 2010, 09:23 »
Alle biler ruster hvis ikke der passes på dem.

Jeg har 200 kvm opvarmet værksted hvor min campingvogn, trailer og bil altid overnatter.
Mine biler bliver altid tørret af efter vask i alle afkroge og lakke får en årlig behandling af nano.

Mazda er ligesom så mange andre mærker galvaniseret op til taget, jeg har dog taget mine forholdsregler og dermed fået den behandlet inden leveringen, det samme har jeg iøvrigt gjort ved alle mine nye biler også min 407.