Forfatter Emne: Henrik Christensen A/S  (Læst 1532 gange)

coffeeman

  • Gæst
Henrik Christensen A/S
« Dato: 07. Marts 2011, 18:27 »
Det er sikkert ikke det rigtige sted at komme af med sin gylle, men det har jeg brug for! Til alle jer som kommer hos Henrik Christensen A/S (Peugeot i Vejle) Har jeg kun en ting at sige; hold jer væk fra deres væksted! De er inkompetende og har til tider svært ved at sige sandheder. På den konto har det kostet min datter over 20.000 kr. i forskellige reperation, som egenlig skulle reklamationssager. En anden ting er, at jeg lige skulle have checket min 307'er til syn og fik af vide at den bare ville rulle igennem uden anmærkninger, men go'dav min bare, 2 skiver for var slidt ned, lygterne stod for højt og sidst men ikke minst, en knækket bagfjeder. Vi har oplevet flere forskellige uheldige ting fra det væksted og der er vel også en grund til at PostDanmark og Politiet ikke kommer der mere.

Offenbach

  • Gæst
RE: Henrik Christensen A/S
« Svar #1 Dato: 07. Marts 2011, 19:12 »
Brugte værkstedet i Fredericia og var faktisk rigtig glad for deres service.

Der var aldrig problemer eller andet bøvl, deres ord kunne tages for gode varer.

Stort bifald herfra.

Goldwing

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 508
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
    • trædrejer
  • By: srubbekøbing
RE: Henrik Christensen A/S
« Svar #2 Dato: 08. Marts 2011, 07:22 »
Her er min dårlige oplevelse
2. juni 2009

Købt af Peugeot
Peugeot 407 2,0 hdi År. 2004 Kørt km.108.000

Henrik Christensen
Fuglsang Alle 20-24
7000 Fredericia

Jeg købte og hentede bilen den 11-5- 2009 og efter 3 dage reklamerede jeg over fartpiloten og fik den besked at jeg måtte køre til Peugeot i Nykøbing F. og få den undersøgt / eventuelt lavet, mekanikeren kunne konstatere at den var defekt og skulle skiftes, så der blev ringet til Peugeot i Fredericia og der blev givet ok. Til at den måtte laves, så jeg fik en tid den 25-5-09,
Vi kørte til Gøteborg den 21-5-09 og på turen derop konstaterede jeg så at den skred i koblingen (det var første tur med Campingvogn den har kun en totalvægt på 1000 kg.) den kunne ikke trække den opad bakkerne uden at glide i koblingen, jeg ringede til sælgeren( Jaco den 22-5-09 og påtalte at koblingen var defekt og der blev så aftalt en tid jeg skulle komme og få den lavet, den 02-06-2009. og så ville de også selv lave fartpiloten,
Mekanikeren kunde godt nok konstatere at den gled hvis den blev presset men det var jo også en brugt bil så de ville ikke dække mere ind 50% på garantien, prisen på udskiftning af kobling var kr.9000.00 og jeg skulle så selv betale kr.4500.00, jeg protesterede og sagde jeg ville kontakte FDM. og få deres mening og det blev gjort, svaret var at når jeg kun havde kørt Ca. 600 km. indtil jeg opdagede det så var det ikke mig der havde slidt den, så efter Deres mening skulle jeg ikke betale nogen andel, og jeg kunne bare vende tilbage hvis jeg skulle betale.
Handel aldrig hos den forhandler
Hilsen
Kjeld Andersen
www.Bilsynspriser.DK
www.goldwing1500.dk
Hilsen
Kjeld Andersen

[mail]kjelda@stofanet.dk[/mail]

Offenbach

  • Gæst
RE: Henrik Christensen A/S
« Svar #3 Dato: 08. Marts 2011, 08:24 »
Ja der er vel forskellige oplevelser hvilket ikke må finde sted hvis et værksted skal overleve.

Som fortalt kan jeg ikke komme med negative udtalelser omkring Fredericia afdelingen eller deres håndtering af diverse reklamationer, måske fordi det var en ny bil jeg købte, iøvrigt også hos Jakob som også gav en god byttepris for vores gamle dyt.