Forfatter Emne: udluftning slavecylinder 406 Hdi  (Læst 1810 gange)

gnist47

  • Gæst
udluftning slavecylinder 406 Hdi
« Dato: 09. Marts 2011, 13:43 »
Prøver igen det er en 2,0 HDI 12/1999 det hydrauliske system har taget luft har prøvet at udlufte systemet men det virker som om at kobling hovedcylinderen ikke sætter tryk pedalen går i bund og bliver nede når man trykker på den hvad gør jeg, har hovedcylinderen sat sig i bundstilling eller skal der pumpes væske på gennem udluftningsskruen ??????

morgan

  • Gæst
RE: udluftning slavecylinder 406 Hdi
« Svar #1 Dato: 12. Marts 2011, 02:08 »
Citér
gnist47 skrev:
Prøver igen det er en 2,0 HDI 12/1999 det hydrauliske system har taget luft har prøvet at udlufte systemet men det virker som om at kobling hovedcylinderen ikke sætter tryk pedalen går i bund og bliver nede når man trykker på den hvad gør jeg, har hovedcylinderen sat sig i bundstilling eller skal der pumpes væske på gennem udluftningsskruen ??????



Hejsa... Nu ved jeg ikke lige hvad du har gjort...

Du trykker på pedalen og den bliver nede... Det er fordi din hoved cylinder sætter sig... du øffer bare bremsevæske frem og tilbage uden aktivetet.....
Hvis du er i tvivl, så tage udluftnings skruen helt ud af slave og se om du pumper væske ud.

Syntes ikke at det kan betale sig at bruge for meget tid på det... Køb en ny uoriginal hovedcylinder og så køre det igen...

Syntes også at du skal offer en ny slave og tjekke rør med det samme. Husk at rustet rør tit er skyld i luft i system.

Go week.;)
« Senest Redigeret: 12. Marts 2011, 02:28 af morgan »