Forfatter Emne: Ratstamme problem 206+ 2011  (Læst 1285 gange)

lysette68

  • Gæst
Ratstamme problem 206+ 2011
« Dato: 29. Maj 2011, 11:40 »
jeg troede jeg blev den lykkelige ejer af min første peugeot 206+  helt ny, men har fra dag 1 haft et problem med at det knagede i rattet når jeg drejede.. har haft den på værksted flere gange, men de mente ik  der var  noget, men så i sidste uge, kom de så i tanke om at der var indgivet et problem med ratstammen i dem..  men der var ikke fundet nogen løsning endnu, men jeg forlangte der skulle ske noget, da jeg ikke vil køre i en ny bil , med sådan et problem, tror de venter på at bilerne blir kaldt ind af dem fra Frankrig...   men men blev ringet op i fredags, at endelig havde de fået grøn lys for at skifte stammen, men kan godt komme igen efter ca. 3000 km.. øvøv .
håber hvis der er andre der oplever det samme, gør noget ved det og ikke bar tror at en ny bil skal gøre sådan..  
nu glæder jeg mig bar til at få den skiftet, så jeg kan blive glad for min bil igen...;)

WULF

  • Gæst
RE: Ratstamme problemer
« Svar #1 Dato: 21. September 2011, 12:08 »
Hej jeg har samme problem med min 206+ som er fra juli 2011 det larmer og giver dunke lyde som en gammel bil der trænger til nye styrekugler. Men peugeot er ved at skifte ratstamme nu. Jeg håber det bliver bedre men bare så træls at der allerede skal repareres på en ny bil. Mem jeg vil også gerne høre hvis der er andre der har samme problem er andet med en ny 206+

KHJ

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.929
  • Karma: +0/-0
    • Vis profil
RE: Ratstamme problem 206+ 2011
« Svar #2 Dato: 21. September 2011, 19:11 »
Ja det er kun 206+ der gør det  , den skulle bare smøres det rigtige sted  så er det væk